O szkoleniu
Główną częścią szkolenia jest analiza możliwości i narzędzi z obszaru mediów społecznościowych, które można wykorzystać podczas tworzenia i realizacji strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR/ESG), a także jej komunikowania do interesariuszy. Zostanie zwrócona uwaga na kluczowe szanse i wyzwania w tym obszarze. Podczas szkolenia są prezentowane i analizowane dobre i złe praktyki. W ramach ćwiczenia praktycznego słuchacze mają także możliwość przygotowania i zaprezentowania swojego rozwiązania oraz uzyskania opinii zwrotnej.
Prowadzący
Dr Justyna Szumniak-Samolej
Kierownik Studiów Podyplomowych Akademia Profesjonalnego Coacha oraz Studiów Podyplomowych Technologie i Procesy Przyszłości. Koordynator merytoryczny programu Global Biznes Practicum w ramach SGH-MBA. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju wydawanego jest przez Edexcel i BTEC Professional Qualifications.
Program szkolenia
- Istota społecznej odpowiedzialności biznesu/ESG
- Charakterystyka mediów społecznościowych
- Wskazanie obszarów i możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w procesie tworzenia i komunikowania strategii CSR/ESG
- Marketing treści
- Specyfika poszczególnych portali i narzędzi
- Współpraca z influencerami
- Współtworzenie/otwarte innowacje
- Zasady komunikacji CSR w mediach społecznościowych
- Zarządzanie kryzysem
- Informacje organizacyjne
- Czas trwania to 6 godzin zegarowych.
- Wielkość grupy do 25 osób.
- Forma szkolenia: warsztatowo-wykładowa.
- Spotkanie stacjonarnie lub online.
Czas trwania spotkania szkoleniowego może być krótszy lub dłuższy od zaproponowanego powyżej, zależnie od wybranego programu oraz potrzeb zamawiającego.
- O CSR także
PODYPLOMOWE STUDIA LEAN GREEN - TRANSFORMACJA LIDERÓW W KIERUNKU ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU
STUDIA PODYPLOMOWE MARKETING ZRÓWNOWAŻONY - SUSTAINABLE MARKETING