- Skład osobowy
dr hab. Tymoteusz Doligalski, prof. SGH - kierownik Zakładu
dr hab. Paulina Roszkowska, prof. SGH
dr Sylwia Sobolewska
dr Jacek Wójcik
- Badania naukowe
Do głównych obszarów badań w Zakładzie e-Biznesu należą:
- strategie i modele firm e-biznesowych oraz tradycyjnych przedsiębiorstw wykorzystujących techniki e-biznesowe
- wzorce zachowań konsumentów w Internecie i w systemach informacyjno-komunikacyjnych
- wpływ technologii informacyjno-komunikacyjnych na funkcjonowanie organizacji i jej interesariuszy
- nowe technologie w marketingu
- ekonomiczne, społeczne i technologiczne uwarunkowania e-biznesu
Wybrane publikacje:
- Doligalski T., Common typology of multi-sided platforms and virtual communities: analysis of business models using qualitative system dynamics, Electronic Commerce Research 2023, s. 1-35. Link
- Doligalski T., Goliński M., Kozłowski K. (Eds), Disruptive platforms: Markets, ecosystems, and monopolists, Routledge 2021. Link
- Oferta dydaktyczna
Najważniejsze osiągnięcia dydaktyczne pracowników Zakładu e-Biznesu:
- stworzenie i koordynacja kierunku studiów magisterskich e-biznes (koordynator kierunku - prof. zw. dr hab. Irena Hejduk)
- prowadzenie licznych przedmiotów związanych z e-biznesem na studiach magisterskich
- stworzenie i rozwój studiów podyplomowych powiązanych z tym obszarem
- opieka nad zespołami studenckimi wygrywającymi konkurs Google Online Marketing Challenge
dr hab. Tymoteusz Doligalski, prof. SGH
235280 Marketing z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych
223370 Nowe technologie w marketingu
223371 New Technologies in Marketing
223290 Strategie i modele e-biznesudr hab. Paulina Roszkowska, prof. SGH
235381 FinTech: Technology and Innovation in Financial Services
223281 Financing and Valuation of High-Tech Companies
dr Sylwia Sobolewska232480 Badanie i projektowanie systemów interaktywnych
235270 Marketing bezpośredni
230880 Podstawy informacyjne marketingudr Jacek Wójcik
235260 Komunikacja marketingowa na rynku internetowym
236239 Konsument na rynku internetowym (e-learning)
237040 Psychologia reklamy
Studia Podyplomowe prowadzone w Zakładzie e-Biznesu:
Komunikacja Marketingowa w Internecie
Marketing Internetowy