O szkoleniu
Wzrost obrotów, zdobywanie nowych klientów, ich utrzymywanie i zarządzanie funkcją sprzedaży w przedsiębiorstwie prezentowane jest od strony konkretnych działań sprzedażowych. Szkolenie nastawione jest na wypracowywanie najlepszych praktyk w tym zakresie.
Szkolenie składa się z pięciu modułów poświęconych różnym aspektom podnoszenia skuteczności sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem pozyskiwania nowych i utrzymywania obecnych klientów. Bloki opierają się na analizie autentycznych przypadków, case studies i ćwiczeniach praktycznych.
Prowadzący
Dr hab. Mikołaj Pindelski, profesor SGH oraz kierownik podyplomowych studiów Zarządzania Sprzedażą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Współzałożyciel i przez wiele lat prowadzący IMMOQEE, firmę outsourcingu sprzedaży zatrudniającą ok. 200 osób, obecnie partner oraz ekspert w projektach tworzenia i zarządzania realizacją strategii organizacji i strategii sprzedaży, budowania działów sprzedaży, zarządzania kanałami dystrybucji, rozwijania kompetencji pracowników oraz wdrażania i rozwoju innowacji w obszarze fintech i commerce oraz komercjalizacji innowacji produktowych.
Trener podczas licznych szkoleń dotyczących sprzedaży i marketingu strategicznego planowania kampanii marketingowych i sprzedaży oraz szkoleń związanych z zarządzaniem działem sprzedaży.
Program szkolenia
1. W kierunku wzrostu - określenie potrzeb firmy w zakresie sprzedaży
2. Zespół handlowy i jego rola w firmie
3. Strategia i planowanie sprzedaży oraz dobór metod jej realizacji
4. Wzrost w ramach istniejącego portfela klientów vs. zrost przez pozyskiwanie nowego rynku
5. Budowanie relacji z klientami
- Informacje organizacyjne
- Czas trwania to 6 godzin zegarowych.
- Wielkość grupy do 25 osób.
- Forma szkolenia: warsztatowo-wykładowa.
- Spotkanie stacjonarnie lub online.
Czas trwania spotkania szkoleniowego może być krótszy lub dłuższy od zaproponowanego powyżej, zależnie od wybranego programu oraz potrzeb zamawiającego.
- O zarządzaniu sprzedażą także
STUDIA PODYPLOMOWE ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
STUDIA PODYPLOMOWE ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I WARTOŚCIĄ KLIENTA