Wzory i terminy składania podań – Studium Magisterskie

Podania można składać elektronicznie (za pośrednictwem USOSweb), osobiście lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wnioski wysłane w formie skanu nie będą rozpatrywane.

Co powinien zawierać wniosek (podanie) złożony w formie papierowej?

  • oznaczenie osoby od której pochodzi w tym: numer albumu, semestr studiów na którym student się znajduje, adres korespondencyjny, kontaktowy numer telefoniczny,
  • wskazanie żądania,
  • podpis osoby składającej podanie.
Terminy składania podań

Przedłużenie terminu sesji 

Podanie o przedłużenie sesji zimowej 2024/2025: do 16 lutego 2025 r., sesję można przedłużyć do 1 marca 2025 roku.

Informację o zwolnieniu lekarskim obejmującym datę egzaminu lub o wystąpieniu innych przyczyn uniemożliwiających wzięcie w nim udziału należy przesłać pocztą elektroniczną (z domeny sgh.waw.pl) do asystenta roku w ciągu trzech dni od zaistnienia faktu uniemożliwiającego udział w egzaminie. Mail powinien być udokumentowany załącznikiem potwierdzającym opisany powód nieobecności.


Wpis warunkowy 

Podanie o wpis warunkowy na semestr letni 2024/2025: do 1 marca 2025 r.

Studenci, którzy mieli zgodę na przedłużenie sesji: 14 dni od daty złożenia egzaminu w przedłużonym terminie.


Powtarzanie semestru 

Podanie o powtarzanie semestru (w semestrze zimowym 2024/2025): do 1 marca 2025 r.

Studenci, którzy mieli zgodę na przedłużenie sesji: 14 dni od daty złożenia egzaminu w przedłużonym terminie.


Zgłoszenie seminarium 

Dotyczy studentów rozpoczynających seminarium w semestrze letnim 2024/2025

Deklaracja: do 14 lutego 2025 r.


Przepisanie przedmiotów - wyższe semestry 

do 14 lutego 2025 r.


Zwolnienie z realizacji przedmiotu Konwersatorium z ekonomii 

Studenci I semestru w roku akademickim 2024/2025: do 16 października 2024 r.


Realizacja zajęć w trybie indywidualnym

Podanie o realizację zajęć w trybie indywidualnym w semestrze letnim 2024/2025: do 28 lutego 2025 r.

Pod warunkiem, że zajęcia:

  • są w ofercie na dany rok akademicki u wykładowcy, u którego mają być realizowane,
  • nie zostały uruchomione,
  • są w ofercie na studiach drugiego stopnia.

Wznowienie studiów

Podanie o wznowienie na semestr letni 2024/2025: do 31 stycznia 2025 r. 
(termin ten nie obowiązuje studentów, którzy utracili swój status w semestrze zimowym 2024/2025).


Przeniesienie do SGH

Podanie składane w semestrze zimowym 2024/2025: do 15 grudnia 2024 r.

Podanie składane w semestrze letnim 2024/2025: do 30 czerwca 2025 r.


Urlop dziekański

Podanie o urlop na semestr letni 2024/2025: do 14 lutego 2025 r.


Zmiana kierunku

Podanie składane w semestrze zimowym 2024/2025: do 15 grudnia 2024 r.

Podanie składane w semestrze letnim 2024/2025: do 15 maja 2025 r.


Zmiana trybu studiów

Podanie składane w semestrze zimowym 2024/2025: do 15 grudnia 2024 r.

Podanie składane w semestrze letnim 2024/2025: do 15 maja 2025 r.


Przedłużenie terminu złożenia pracy magisterskiej

Podanie składane przez osoby kończące studia w semestrze zimowym 2024/2025: do 31 stycznia 2025 r.

Przedłużenie tego terminu możliwe jest jedynie na wniosek studenta złożony w oparciu o § 38 pkt 7 Regulaminu studiów, przesłany najpóźniej 14 dni przed upływem ostatecznego terminu złożenia pracy tj. na 14 dni przed ostatnim dniem drugiego terminu sesji IV semestru studiów.


Oświadczenie o zmianie nazwiska oraz oświadczenie o zmianie danych kontaktowych

Zgodnie z Regulaminem Studiów, student ma obowiązek niezwłocznie informować dziekanat o zmianie danych osobowych istotnych dla przebiegu studiów, a w szczególności imienia, nazwiska, adresu zamieszkania i adresu do korespondencji.

W razie zaniedbania obowiązku powiadomienia o zmianie adresu zamieszkania lub adresu do korespondencji, doręczanie pisma lub decyzji pod dotychczasowym adresem odnosi skutek prawny.

Oświadczenie o zmianie danych osobowych student powinien złożyć osobiście w dziekanacie lub przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub złożyć w systemie USOSweb. Istnieje możliwość uzyskania elektronicznego odpisu aktu stanu cywilnego.

W przypadku zmiany adresu lub nr telefonu dopuszczalne jest przesłanie wniosku w wersji papierowej za pomocą Poczty Polskiej lub złożenie go w systemie USOSweb.


Wzory podań