- Logowanie
Można korzystać z wersji przeglądarkowej na stronie:
lub korzystając z menu serwisu SGH, wystarczy wybrać: Logowanie > Poczta
Logowanie do Outlook odbywa się za pomocą adresu mailowego SGH i hasła do konta. Należy wpisać pełny adres email w domenie tj. do loginu dodać:
- pracownicy i współpracownicy - @sgh.waw.pl
- studenci i słuchacze - @student.sgh.waw.pl
- doktoranci - @doktorant.sgh.waw.pl
- absolwenci – @absolwent.sgh.waw.pl
- Aplikacja Outlook
Aplikację webową i pliki instalacyjne można znaleźć po zalogowaniu do strony:
Ikona aplikacji webowej będzie znajdowała się po lewej stronie. Pliki instalacyjne aplikacji Outlook wraz z pakietem Office można pobrać zgodnie z informacjami na stronie:
- Firmowa stopka mailowa
Służbową stopkę mailową można wygenerować na poniższej stronie dostępnej po połączeniu z VPN
Poniżej znajduje się instrukcja konfiguracji stopki firmowej
- Instrukcje konfiguracji klienta pocztowego Outlook
INSTRUKCJA KONFIGURACJI SKRZYNKI POCZTOWEJ OUTLOOK
INSTRUKCJA KONFIGURACJI SKRZYNKI POCZTOWEJ OUTLOOK Z POZIOMU PRZEGLĄDARKI INTERNETOWEJ
INSTRUKCJA KONFIGURACJI SKRZYNKI POCZTOWEJ NA URZĄDZENIACH MOBILNYCH Z SYSTEMEM ANDROID
INSTRUKCJA KONFIGURACJI SKRZYNKI POCZTOWEJ NA URZĄDZENIU MOBILNYM Z SYSTEMEM iOS
- Instrukcja zgłaszania niebezpiecznego maila
Centrum Technologii Informatycznych i Infrastruktury
Zespół Wsparcia Rozwiązań Informatycznych
Rakowiecka 22B, budynek B (Biblioteka), nr pokoju 1
tel.: 22 564 6464
e-mail: helpdesk@sgh.waw.pl