Informacja dotycząca subwencji na utrzymanie i rozwój potencjału badawczego
w Kolegium Ekonomiczno-Społecznym
w Kolegium Ekonomiczno-Społecznym
PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI NAUKOWEJ W KES
Ogólne zasady składania wniosków
Formularze Wniosków znajdują się w sekretariacie Jednostki.
- Wnioski powinny być składane na miesiąc przed terminem płatności. Po otrzymaniu Wniosku z sekretariatu Jednostki, należy otworzyć go w programie Acrobat Reader (otwieranie formularza w przeglądarce internetowej może skutkować niezapisaniem się wpisanego tekstu lub problemami z formatowaniem tekstu !). Po uzupełnieniu wszystkich pól, wniosek powinien zostać zamieszczony w systemie EZD i zaakceptowany przez Wnioskodawcę, a następnie przekazany do sekretariatu Jednostki. Po sprawdzeniu prawidłowości wypełnienia wniosku sekretarka Jednostki udostępnia wniosek do akceptacji bezpośredniego przełożonego Wnioskodawcy. Po akceptacji przekazuje do biura Kolegium na konto pani Katarzyny Bojarskiej.
- Wskazanie kursorem myszki pola w formularzu wyświetli informację o tym, co należy wpisać w dane pole formularza.
- Wszelkie dodatkowe informacje (nie uwzględnione we wniosku) należy umieszczać w notatce. Notatka musi zostać zaakceptowana przez Wnioskodawcę.
- Wnioski powinny być składane do biura KES przez sekretariat Jednostki na około (nie wcześniej i nie później) miesiąc przed terminem płatności, wyłącznie w systemie EZD.
- Wniosek o udział w konferencji powinien być złożony przed zarejestrowaniem uczestnictwa, do wniosku należy dołączyć zaproszenie lub link dot. tej konferencji .
- Dopuszczalne są podpisane przez Wnioskodawcę, skany wniosków – w tym przypadku procedowanie w EZD rozpoczyna sekretariat Jednostki.
Formularze Sprawozdań znajdują się w sekretariacie Jednostki.
Sprawozdanie powinno być złożone w ciągu 7 dni od zakończenia zdarzenia lub niezwłocznie, jeśli będzie wiadomo, że przyznane środki nie zostaną wykorzystane.
Do sprawozdania należy dołączyć:
- W przypadku publikacji książkowej/rozdziału w książce - kserokopia okładki i spisu treści
- W przypadku publikacji w czasopiśmie naukowym - artykuł, kserokopia okładki i spisu treści, lub w przypadku publikacji on-line - artykułu (w sprawozdaniu należy podać, że artykuł jest w formie on-line i dołączyć link do strony czasopisma z artykułem.
- W przypadku udziału w konferencji - program konferencji, prezentowany referat
- W pozostałych przypadkach należy dołączyć materiały dotyczące sprawozdawanego wydarzenia np. tekst do tłumaczenia, tekst do redakcji językowej (proofreading) itp.
Uwaga
Wszystkie koszulki zawierające sprawy związane z potencjałem, kierowane do decyzji Pana Dziekana, powinny najpierw trafić do biura KES na konto pani Katarzyny Bojarskiej.
-
Wnioski o sfinansowanie działalności naukowej ze środków subwencji na utrzymanie i rozwój potencjału badawczego w KES
-
- Wniosek o sfinansowanie publikacji książkowej - do pobrania w sekretariacie Jednostki
Oświadczenie do wniosku, które należy złożyć, jeśli wydawcą publikacji jest Oficyna Wydawnicza SGH - Wniosek o sfinansowanie publikacji w czasopiśmie naukowym - do pobrania w sekretariacie Jednostki
- Wniosek o sfinansowanie uczestnictwa w konferencji naukowej - do pobrania w sekretariacie Jednostki
- Wniosek o sfinansowanie innej działalności naukowej - do pobrania w sekretariacie Jednostki
- Wniosek o sfinansowanie organizacji konferencji naukowej - do pobrania w sekretariacie Jednostki
- Wniosek o sfinansowanie tłumaczenia/korekty językowej artykułu - do pobrania w sekretariacie Jednostki
- Wniosek o sfinansowanie publikacji książkowej - do pobrania w sekretariacie Jednostki
-
Sprawozdania
-
- Sprawozdanie z wykorzystania środków subwencji przyznanych na utrzymanie i rozwój potencjału badawczego w KES - do pobrania w sekretariacie Jednostki
- Sprawozdanie z wykorzystania środków subwencji przyznanych na organizację konferencji naukowej - do pobrania w sekretariacie Jednostki
.