Szkolenie zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem

Wzrost obrotów coraz częściej uwarunkowany jest koniecznością podejmowania działań wielotorowych w sprzedaży. Nie chodzi już tylko o bieżącą obsługę nabywców, ale także o dosprzedaż, upselling, zdobywanie udziałów w rynku i nowych klientów, ale też budowanie trwałych relacji z obecnymi klientami. Na wszelkie możliwe sposoby. Zarówno pozyskiwanie ich od konkurentów, jak i kreowanie z nie-klientów (firmy i w ogóle branży) swoich wiernych odbiorców produktów i usług.

O szkoleniu

Wzrost obrotów, zdobywanie nowych klientów, ich utrzymywanie i zarządzanie funkcją sprzedaży w przedsiębiorstwie prezentowane jest od strony konkretnych działań sprzedażowych. Szkolenie nastawione jest na wypracowywanie najlepszych praktyk w tym zakresie.  
Szkolenie składa się z pięciu modułów poświęconych różnym aspektom podnoszenia skuteczności sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem pozyskiwania nowych i utrzymywania obecnych klientów. Bloki opierają się na analizie autentycznych przypadków, case studies i ćwiczeniach praktycznych.

Prowadzący

Зображення
dr hab. Mikołaj Pindelski – Prodziekan Studium Magisterskiego

Dr hab. Mikołaj Pindelski, profesor SGH oraz kierownik podyplomowych studiów Zarządzania Sprzedażą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Współzałożyciel i przez wiele lat prowadzący IMMOQEE, firmę outsourcingu sprzedaży zatrudniającą ok. 200 osób, obecnie partner oraz ekspert w projektach tworzenia i zarządzania realizacją strategii organizacji i strategii sprzedaży, budowania działów sprzedaży, zarządzania kanałami dystrybucji, rozwijania kompetencji pracowników oraz wdrażania i rozwoju innowacji w obszarze fintech i commerce oraz komercjalizacji innowacji produktowych.

Trener podczas licznych szkoleń dotyczących sprzedaży i marketingu strategicznego planowania kampanii marketingowych i sprzedaży oraz szkoleń związanych z zarządzaniem działem sprzedaży.

 Program szkolenia

1.    W kierunku wzrostu - określenie potrzeb firmy w zakresie sprzedaży
2.    Zespół handlowy i jego rola w firmie
3.    Strategia i planowanie sprzedaży oraz dobór metod jej realizacji
4.    Wzrost w ramach istniejącego portfela klientów vs. zrost przez pozyskiwanie nowego rynku
5.    Budowanie relacji z klientami

Informacje organizacyjne
  • Czas trwania to 6 godzin zegarowych.
  • Wielkość grupy do 25 osób.
  • Forma szkolenia: warsztatowo-wykładowa.
  • Spotkanie stacjonarnie lub online.

Czas trwania spotkania szkoleniowego może być krótszy lub dłuższy od zaproponowanego powyżej, zależnie od wybranego programu oraz potrzeb zamawiającego.

O zarządzaniu sprzedażą także

STUDIA PODYPLOMOWE ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

Projekty dla firm naklejka
Kontakt

Katarzyna Sobiepan

Menedżer ds. szkoleń i konferencji

Telefon: 22 564 96 24

Email:

katarzyna.sobiepan@sgh.waw.pl

Zdjęcie biznesowe
Zobacz ofertę Centrum Współpracy z Biznesem
Kobieta i mężczyzna z uśmiechem przypatrują się informacjom na tablecie
Klub partnerów

Platforma skupiająca firmy współpracujące z uczelnią

Tablet z wyświetloną stroną główną katalogu studiów podyplomowych SGH
Studia Podyplomowe SGH