Gracze zarządzają państwami w celu ekspansji gospodarczej i politycznej, podejmując decyzje o charakterze ekonomicznym, politycznym i bezpieczeństwa, dążąc do wygranej, czyli zajęcia pozycji lidera (mocarstwa).
Udział w grze ma, w założeniu, wyczulić graczy (uczniów) na znaczenie zróżnicowanych czynników wewnętrznych (gospodarka, system polityczny, uwarunkowania społeczne, etc.) oraz zewnętrznych (ekonomicznych, politycznych, geograficznych i innych), warunkujących pozycję państwa na arenie międzynarodowej, jak również przyczynić się do lepszego zrozumienia gospodarki międzynarodowej, międzynarodowej sceny politycznej oraz zależności między państwami (np. relacje USA-Chiny, USA-Rosja, Iran-Arabia Saudyjska, etc.).
Pliki do pobrania
Gra powstała w Zakładzie Bliskiego Wschodu i Azji Środkowej ISM Kolegium Ekonomiczno-Społecznego SGH. Kierownik projektu: dr Monika Krukowska.
Projekt finansowany z budżetu państwa