Konferencje i seminaria Instytutu Zarządzania Wartością

Panel dyskusyjny „Uwarunkowania kradzieży – perspektywa biznesu i konsumenta”

Moderator: dr Marta Ziółkowska

Przełamując tabu kradzieży. O społecznych i ekonomicznych uwarunkowaniach kradzieżowości w Polsce. 

Warszawa, dn. 05.12.2024 r., Kampus SGH, Budynek G, Aula VII, trzecie piętro 

Instytut Zarządzania Wartością oraz firma Checkpoint organizują seminarium związane z problematyką kradzieży w handlu. 

Program seminarium: 

10.30 - 11.00Rejestracja, kawa i poczęstunek
11.00 - 11.15Otwarcie seminarium
11.15 - 11.30

Kradzież z perspektywy konsumenta - uwarunkowania i determinanty 

prof. zw. dr hab. Małgorzata Bombol

11.30 - 11.45

Omówienie wyników badań jakościowych 

dr hab. Rafał Kasprzak, prof. SGH

11.45 - 12.30

Panel dyskusyjny „Uwarunkowania kradzieży - perspektywa biznesu i konsumenta”

dr Marta Ziółkowska

12.30Lunch, Networking

 


 

Konferencje i seminaria zorganizowane przez Instytut Zarządzania Wartością

MedTech 4.0 - (R)ewolucja w medycynie i biznesie

Konferencja zorganizowana w Warszawie, w dn. 08.06.2024 r., Kampus SGH, Budynek G, sala 152, pierwsze piętro

Instytut Zarządzania Wartością oraz Organizacja Akademicka Blockchain Society SGH razem z SKN przy I Katedrze i Klinice Kardiologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego zorganizował konferencję poświęconą MedTechowi.

Konferencję oficjalnie otworzył Prorektor dr hab. Krzysztof Kozłowski, prof. SGH, Dyrektor Instytutu Zarządzania Wartością - prof. zw. dr hab. Małgorzata Bombol wraz z prof. dr hab. n. med. Mariuszem Gujskim, Dziekanem Wydziału Nauk o Zdrowiu WUM oraz mgr inż. arch., przewodnicząca Blockchain Society SGH - Nadia Sajjad.

Celem konferencji było m.in. przedstawienie wyników wspólnych badań SGH i WUM w zakresie digitalizacji w obszarze ochrony zdrowia, umocnienie współpracy w zakresie transformacji cyfrowej w branży medycznej oraz wykorzystania AI do optymalizacji kosztów i efektywności w zakresie poprawienia jakości usług medycznych, medycyny precyzyjnej oraz edukacji pro-zdrowotnej.  

Szczególnie istotnym punktem agendy były prezentacje: wirtualna klinika dentystyczna w Robloxie, projekt „czymoddycham.pl” oraz wykorzystanie AI w kardiologii.

Konferencja została objęta honorowym patronatem Rektora Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Pana Zbigniewa Gacionga.

Udział w konferencji potwierdzili prezesi innowacyjnych startupów medycznych (m.in. Upmedic i Talkie.ai), Prezes sieci przychodni CMP oraz m.in. Digital Director firmy Haleon na Europę Środkowo-Wschodnią.

Partnerem Merytorycznym konferencji jest firma Haleon, a Partnerem Technologicznym – firma Nextrope i pOWLerAI

Organizatorem było: Blockchain Society SGH, Instytut Zarządzania Wartoscią, SKN przy I Katedrze i Klinice Kardiologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz I Katedra i Klinika Kardiologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Linki do wydarzenia:

Link 

Link

 

 

plakat wydarzenia MedTech 4.0 - (R)ewolucja w medycynie i biznesie
Metaverse wyzwania dla ekonomii, zarządzania i finansów

Warszawa, dn. 16.11.2023 r., Kampus SGH, Budynek C, Aula I, Antresola

Metaverse, zjawisko opisane w literaturze science-fiction jest już dzisiaj trwałym trendem technologicznym. Zarówno organizacje, jak i konsumenci w coraz większym stopniu poznają te wirtualne środowisko, które poza ofertą spędzenia czasu wolnego z przyjaciółmi coraz częściej umożliwia prowadzenie aktywności gospodarczej. O ile warstwa technologiczna tego zjawiska jest już od kilku lat przedmiotem dyskusji specjalistycznej, o tyle ciągle nierozpoznane są jego aspekty ekonomiczne. 

Celem Konferencji było podjęcie dyskusji na temat wyzwań stojących za Metaverse oraz stworzenie przestrzeni do interdyscyplinarnej rozmowy. W trakcie konferencji przedstawiono wstępne wyniki badań w ramach grantu “Metaversum jako środowisko realizacji strategii zrównoważonego rozwoju - możliwości, zagrożenia i wyzwania” realizowanego przez interdyscyplinarny zespół w Instytucie Zarządzania Wartością, Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie, Szkoły Głównej Handlowe w Warszawie. 

Konferencja koncentrowała się na następujących obszarach:

Metaverse a ekonomia - koncentrować się będzie (m.in.) na zagadnieniach:

  1. Metaverse – czy faktycznie zmieni oblicze gospodarki ?
  2. Metaverse w oczach jego interesariuszy 
  3. Dyfuzja innowacji w Metaverse 
  4. Regulacje prawne w środowisku Metaverse 
  5. Metaverse a zrównoważony rozwój – bilans strat i korzyści

Metaverse a zarządzanie - koncentrować się będzie (m.in.) na zagadnieniach:

  1. Metaverse w marketingu – wyzwania dla badań i strategii marketingowej 
  2. Awatar, konsument czy klient – zachowania użytkowników Metaverse
  3. Metaverse dla rozwoju biznesu – nowe modele biznesowe i możliwości 
  4. Technologie napędzające biznes w Metaverse 

Metaverse a finanse - koncentrować się będzie (m.in.) na zagadnieniach:

  1. Zdecentralizowane formy aktywów w Metaverse 
  2. Relacje finansowe w Metaverse i ich oddziaływanie na sektor kapitałowy
  3. Rynek kapitałowy, rynek nieruchomości, inwestowanie w Metaverse  

Zapraszamy do zapoznania się z ulotką konferencyjną

 

Link do Konferencji w YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=5cd0o-1HuTI

 

program Konferencji

dr inż. Agnieszka Tul-Krzyszczuk „Przyszłość metaverse w branży hotelarskiej i turystycznej”


 

NOWE ODCZYTANIE WARTOŚCI – WYZWANIA SPOŁECZNE I EKONOMICZNE

Konferencja Naukowa Instytutu Zarządzania Wartością SGH w Warszawie. Celem konferencji była integracja środowisk naukowych i biznesowych, upowszechnienie wyników badań naukowych poświęconych tematyce kreowania wartości oraz wskazanie nowych kierunków badań interdyscyplinarnych w tym obszarze.

W konferencji udział wzięli wybitni przedstawiciele polskich ośrodków naukowych, a także przedstawiciele świata biznesu.

Problemy badawcze konferencji:

  • Wartość w ujęciu społecznym a wartość w ujęciu finansowym
  • Strategie wzrostu wartości przedsiębiorstw w warunkach niepewności i dynamicznych zmian w ich otoczeniu
  • Zarządzanie kapitałem finansowym i niefinansowym w procesach budowy wartości przedsiębiorstw
  • Czynniki ESG w DNA spółki perspektywa rynku kapitałowego
  • Budowanie wartości poprzez doświadczenia konsumenta
  • Rozwój zrównoważony a kształtowanie wartości dla klientów
  • W poszukiwaniu nowych wartości reorientacja strategii firm
  • Przyspieszona digitalizacja a zmiany w modelach biznesowych przedsiębiorstw
  • Zrównoważony ślad cyfrowy oraz regulacyjne aspekty zarządzania danymi
  • Cyfrowa transformacja a wartość przedsiębiorstwa​

Więcej o konferencji

 

.