Zespół Katedry Rynku, Marketingu i Jakości w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie zorganizował seminarium naukowe online (webinarium) nt.
„Dobrostan menedżerów a tożsamość marek firm rodzinnych. Jak realizować badania?”
Seminarium odbyło się w dniu 20 października 2023 r. (piątek) w aplikacji MS Teams.
Celem seminarium było zwrócenie uwagi na znaczenie dobrostanu menedżerów w zarządzaniu firmą rodzinną, a zwłaszcza kreowaniu jej zasobów marketingowych, oraz omówienie proponowanej ścieżki postępowania w badaniach nad dobrostanem menedżerów w powiązaniu z tożsamością marek firm rodzinnych.
Program:
- Wprowadzenie
- Panel dyskusyjny pt. „Tożsamość marek firm rodzinnych”
- Panel dyskusyjny pt. „Dobrostan”
- Sesja tematyczna pt. „Dobrostan menedżerów, a tożsamość marek firm rodzinnych – metodyka badań jakościowych”
- Pytania i komentarze
- Podsumowanie
Udział w seminarium naukowym (webinarium) nt. „Dobrostan menedżerów a tożsamość marek firm rodzinnych. Jak realizować badania?” był bezpłatny.
Wydarzenie rozpoczęło się o godzinie 11:00 i trwało do godziny 13:00.
Link umożliwiający udział w seminarium został udostępniony wyłącznie osobom zarejestrowanym.