Konferencje i seminaria Katedry Rynku, Marketingu i Jakości

Zespół Katedry Rynku, Marketingu i Jakości w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie zorganizował seminarium naukowe online (webinarium) nt.

„Dobrostan menedżerów a tożsamość marek firm rodzinnych. Jak realizować badania?”

Seminarium odbyło się w dniu 20 października 2023 r. (piątek) w aplikacji MS Teams.

  1. Wprowadzenie
  2. Panel dyskusyjny pt. „Tożsamość marek firm rodzinnych”
  3. Panel dyskusyjny pt. „Dobrostan”
  4. Sesja tematyczna pt. „Dobrostan menedżerów, a tożsamość marek firm rodzinnych – metodyka badań jakościowych”
  5. Pytania i komentarze
  6. Podsumowanie

Udział w seminarium naukowym (webinarium) nt. „Dobrostan menedżerów a tożsamość marek firm rodzinnych. Jak realizować badania?” był bezpłatny.

Wydarzenie rozpoczęło się o godzinie 11:00 i trwało do godziny 13:00.

Link umożliwiający udział w seminarium został udostępniony wyłącznie osobom zarejestrowanym.

.