Podania, które należy składać przez system Wirtualny Dziekanat:
- przedłużenie terminu sesji,
- wpis warunkowy na kolejny semestr,
- powtarzanie semestru,
- zgłoszenie kolizji egzaminów w sesji,
- w sprawie uznania ocen z przedmiotów zrealizowanych wcześniej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Rejestracje na przedmioty i zapisy na seminarium dyplomowe prowadzone są w systemie USOSweb.
Podania w dowolnej innej sprawie można składać w formie elektronicznej przez system USOSweb (zakładka Dla studentów), osobiście w Dziekanacie w godzinach obsługi studentów lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Co powinien zawierać wniosek (podanie) złożony w formie papierowej?
- oznaczenie osoby od której pochodzi w tym: numer albumu, semestr studiów na którym student się znajduje, adres korespondencyjny, kontaktowy numer telefoniczny,
- wskazanie żądania,
- podpis osoby składającej podanie.
- Terminy składania podań
Podania dostępne w systemach informatycznych
Przedłużenie terminu sesji (Wirtualny Dziekanat)
Podanie o przedłużenie sesji letniej 2023/2024: do 26 września 2024 r., sesję można przedłużyć do 9 października 2024 roku.
Informację o zwolnieniu lekarskim obejmującym datę egzaminu lub o wystąpieniu innych przyczyn uniemożliwiających wzięcie w nim udziału należy przesłać pocztą elektroniczną (z domeny sgh.waw.pl) do asystenta roku w ciągu trzech dni od zaistnienia faktu uniemożliwiającego udział w egzaminie. Mail powinien być udokumentowany załącznikiem potwierdzającym opisany powód nieobecności.
Wpis warunkowy (Wirtualny Dziekanat)
Podanie o wpis warunkowy na semestr zimowy 2024/2025: do 9 października 2024 r.
Studenci, którzy mieli zgodę na przedłużenie sesji: 14 dni od daty złożenia egzaminu w przedłużonym terminie.
Powtarzanie semestru (Wirtualny Dziekanat)
Podanie o powtarzanie semestru (w semestrze zimowym 2024/2025): do 9 października 2024 r.
Studenci, którzy mieli zgodę na przedłużenie sesji: 14 dni od daty złożenia egzaminu w przedłużonym terminie.
Zgłoszenie seminarium (USOSweb)
Dotyczy studentów rozpoczynających seminarium w semestrze zimowym 2024/2025
Deklaracja: do 24 września 2024 r.
Przepisanie przedmiotów - wyższe semestry (Wirtualny Dziekanat)
Podanie składane przez Wirtualny Dziekanat: do 11 września 2024 r.
Przedłużenie terminu złożenia pracy magisterskiej (USOSweb)
Osoby kończące studia w semestrze letnim 2023/2024: do 10 września 2024 r.
Inne podania
Wznowienie studiów
Podanie o wznowienie na semestr zimowy 2024/2025: do 11 września 2024 r.
(termin ten nie obowiązuje studentów, którzy utracili swój status w semestrze letnim 2023/2024).Przeniesienie do SGH
Podanie składane w semestrze letnim 2023/2024: do 30 czerwca 2024 r.
Urlop dziekański
Podanie o urlop na semestr zimowy 2024/2025: do 24 września 2024 r.
Zmiana kierunku
Podanie składane w semestrze letnim 2023/2024: do 15 maja 2024 r.
Zmiana trybu studiów
Podanie składane w semestrze letnim 2023/2024: do 15 maja 2024 r.
Realizacja zajęć w trybie indywidualnym
Podanie o realizację zajęć w trybie indywidualnym w semestrze zimowym 2024/2025: do 11 września 2024 r.
Pod warunkiem, że zajęcia:
- są w ofercie na dany rok akademicki u wykładowcy, u którego mają być realizowane,
- nie zostały uruchomione,
- są w ofercie na studiach drugiego stopnia.
Oświadczenie o zmianie nazwiska oraz oświadczenie o zmianie danych kontaktowych
Zgodnie z Regulaminem Studiów, student ma obowiązek niezwłocznie informować dziekanat o zmianie danych osobowych istotnych dla przebiegu studiów, a w szczególności imienia, nazwiska, adresu zamieszkania i adresu do korespondencji.
W razie zaniedbania obowiązku powiadomienia o zmianie adresu zamieszkania lub adresu do korespondencji, doręczanie pisma lub decyzji pod dotychczasowym adresem odnosi skutek prawny.
Oświadczenie o zmianie danych osobowych student powinien złożyć osobiście w dziekanacie lub przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub złożyć w systemie USOSweb. Istnieje możliwość uzyskania elektronicznego odpisu aktu stanu cywilnego.
W przypadku zmiany adresu lub nr telefonu dopuszczalne jest przesłanie wniosku w wersji papierowej za pomocą Poczty Polskiej lub złożenie go w systemie USOSweb.
Wzory podań
Elektroniczny odpis aktu stanu cywilnego
Dziekanat Studium Magisterskiego – Sekretariat
al. Niepodległości 162
tel.: 22 564 94 83, 22 564 94 80
e-mail: dsm@sgh.waw.pl
OBSŁUGA STUDENTÓW – STUDIUM MAGISTERSKIE