W trakcie dyżuru telefony nie będą odbierane.
Obsługa stacjonarna studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w trybie popołudniowym odbywa się w następujących godzinach:
- poniedziałek 15.00-18.00 ( w dniach: 23.12.2024 r. i 30.12.2024 r. studenci będą obsługiwania w godz. 12:00-14:00)
- wtorek 9.00-11.00
- środa 13.00-15.00
- czwartek 9.00-11.00
- piątek 9.00-11.00
Obsługa stacjonarna studentów niestacjonarnych w trybie sobotnio-niedzielnym odbywa się w następujących godzinach:
- poniedziałek 15.00-18.00 ( w dniach: 23.12.2024 r. i 30.12.2024 r. studenci będą obsługiwania w godz. 12:00-14:00)
- wtorek 9.00-11.00
- środa 13.00-15.00
- czwartek 9.00-11.00
- piątek 9.00-11.00
soboty (w terminach zjazdów licencjackich)
Odbiór dyplomu ukończenia studiów licencjackich:
- poniedziałek 15.00-18.00 ( w dniach: 23.12.2024 r. i 30.12.2024 r. studenci będą obsługiwania w godz. 12:00-14:00)
- wtorek 9.00-11.00
- środa 13.00-15.00
- czwartek 9.00-11.00
- piątek 9.00-11.00
- Terminy zjazdów na licencjackich studiach niestacjonarnych w trybie sobotnio-niedzielnym w roku akademickim 2024/2025
Semestr zimowy 2024/2025:
- 5-6 października 2024
- 19-20 października 2024
- 2-3 listopada 2024
- 16-17 listopada 2024
- 30 listopada-1 grudnia 2024
- 14-15 grudnia 2024
- 11-12 stycznia 2025
Semestr letni 2024/2025:
- 15-16 lutego 2025
- 1-2 marca 2025
- 15-16 marca 2025
- 29-30 marca 2025
- 12-13 kwietnia 2025
- 10-11 maja 2025
- 24-25 maja 2025
Asystenci roku
Każdy student, w zależności od trybu i semestru studiów, ma przypisanego asystenta zajmującego się jego rokiem, czyli osobę prowadzącą jego sprawy studenckie w dziekanacie.
- Studia stacjonarne oraz niestacjonarne w trybie popołudniowym
Maciej Sieklucki
圖片Zajmuje się sprawami studentów I roku studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych w trybie popołudniowym (nazwiska A-Ł), którzy rozpoczynają studia w roku akademickim 2024/2025.
Dodatkowo zajmuje się sprawami studentów studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych w trybie popołudniowym (nazwiska A-Ł), którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2021/2022 (po VI semestrze).
stanowisko: 5
tel.: 22 564 94 43
e-mail: maciej.sieklucki@sgh.waw.plDorota Arasimowicz
圖片Zajmuje się sprawami studentów I roku studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych w trybie popołudniowym (nazwiska M-Ż), którzy rozpoczynają studia w roku akademickim 2024/2025.
Dodatkowo zajmuje się sprawami studentów studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych w trybie popołudniowym (nazwiska M-Ż), którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2021/2022 (po VI semestrze).
stanowisko: 6
tel.: 22 564 98 76
e-mail: dorota.arasimowicz@sgh.waw.plKatarzyna Selwon
圖片Zajmuje się sprawami studentów II roku studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych w trybie popołudniowym (nazwiska A-Ł), którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2023/2024.
stanowisko: 3
tel.: 22 564 98 75
e-mail: katarzyna.selwon@sgh.waw.plKatarzyna Bielawska
圖片Zajmuje się sprawami studentów II roku studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych w trybie popołudniowym (nazwiska M-Ż), którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2023/2024.
stanowisko: 4
tel.: 22 564 99 23
e-mail: kbiela@sgh.waw.plJoanna Afrykańska
圖片Zajmuje się sprawami studentów III roku studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych w trybie popołudniowym (nazwiska A-Ł), którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2022/2023.
stanowisko: 7
tel.: 22 564 94 41
e-mail: joanna.afrykanska@sgh.waw.plIwona Branicka
圖片Zajmuje się sprawami studentów III roku studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych w trybie popołudniowym (nazwiska M-Ż), którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2022/2023.
stanowisko: 8
tel.: 22 564 98 78
e-mail: iwona.branicka@sgh.waw.pl- Studia niestacjonarne w trybie sobotnio-niedzielnym
Katarzyna Modzelewska
圖片Zajmuje się sprawami studentów niestacjonarnych I stopnia w trybie sobotnio-niedzielnym (semestr V - studenci, którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2022/2023 oraz semestr III - studenci, którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2023/2024).
stanowisko: 1
tel.: 22 564 98 73
e-mail: katarzyna.modzelewska@sgh.waw.plAgnieszka Dębska
圖片Zajmuje się sprawami studentów niestacjonarnych I stopnia w trybie sobotnio-niedzielnym (semestr I - studenci, którzy rozpoczynają studia w roku akademickim 2024/2025 oraz po VI semestrze - studenci, którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2021/2022).
stanowisko: 2
tel.: 22 564 94 40
e-mail: agnieszka.debska@sgh.waw.pl- Studia w języku angielskim, cudzoziemcy studiujący na zasadach odpłatności
Magdalena Wilczyńska
圖片Zajmuje się sprawami studentów studiów licencjackich w języku angielskim na kierunkach: Global Business, Finance i Governance, International Economics, Management oraz Quantitative Methods in Econmics and Information Systems.
Dodatkowo zajmuje się sprawami wszystkich uczących się w Studium Licencjackim studentów obcokrajowców studiujących na studiach w języku polskim na zasadach innych niż obowiązujących obywateli polskich, podwójnym dyplomem.stanowisko: 10
tel.: 22 564 98 80
e-mail: magdalena.wilczynska@sgh.waw.pl- Studia stacjonarne w języku polskim - stypendyści NAWA
Iwona Górska
圖片Zajmuje się sprawami studentów obcokrajowców stypendystów NAWA, studiujących na studiach licencjackich w języku polskim.
stanowisko: 13
tel.: 22 564 98 55
e-mail: iwona.gorska@sgh.waw.pl- Wymiana międzynarodowa
Katarzyna Smolińska
圖片Zajmuje się sprawami studentów przyjeżdżających i wyjeżdżających na wymianę (m.in. program ERASMUS+, umowy bilateralne, Forum Polsko-Niemieckie, ACCA, Transekonomik).
stanowisko: 9
tel.: 22 564 98 56
e-mail: katarzyna.smolinska@sgh.waw.pl- Organizacja obron prac licencjackich
Alina Kurzep
圖片Zajmuje się organizacją obron prac licencjackich.
stanowisko: 11
tel.: 22 564 99 20
e-mail: alina.kurzep@sgh.waw.pl
Dyżury dziekanów
W przerwie świąteczno-noworocznej dyżury dziekanów odbędą się w dniach:
27.12.2024 w godz. 11:00-12:00
03.01.2025 w godz. 11:00-12:00
za pośrednictwem platformy MS Teams. Obowiązują zapisy zgodnie z procedurą poniżej, która obowiązuje przy zapisie na każdy dyżur dziekański:
Na dyżury obowiązują zapisy (do godz. 10.00 roboczego dnia poprzedzającego dyżur) poprzez adres mailowy: dsl@sgh.waw.pl (w treści maila proszę krótko opisać sprawę oraz podać nazwisko asystenta toku) - w przypadku studentów SGH e-mail musi być przesłany z poczty w domenie SGH.
Po zgłoszeniu, otrzymają Państwo maila zwrotnego z datą i godziną konsultacji - będziemy starali się spełnić Państwa oczekiwania dotyczące wybranego dnia, jednak w obecnej sytuacji trzeba wziąć pod uwagę, że nie zawsze będzie to możliwe (choć przypadki, kiedy musimy zaproponować Państwu inny od preferowanego termin są bardzo rzadkie).
Dyżur dziekanów dla studentów studiów niestacjonarnych w trybie sobotnio-niedzielnym odbywa się w terminach zjazdów w soboty w pokoju 7, w godzinach: 10:00-11:00.
- Dziekani Studium Licencjackiego
dr hab. Teresa Pakulska, prof. SGH – Dziekan Studium Licencjackiego
圖片Jest zatrudniona na stanowisku profesora uczelni w Instytucie Rynków i Konkurencji w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie.
e-mail: teresa.pakulska@sgh.waw.pl
dyżury w poniedziałki, w godz. 13:00-14:00
dr Izabela Buchowicz – Prodziekan Studium Licencjackiego
圖片Jest zatrudniona na stanowisku adiunkta w Instytucie Gospodarstwa Społecznego w Kolegium Ekonomiczno-Społecznym.
e-mail: izabela.buchowicz@sgh.waw.pl
dyżury w piątki, w godz. 10:00-11:00
dr Anna Decewicz – Prodziekan Studium Licencjackiego
圖片Jest zatrudniona na stanowisku adiunkta w Instytucie Ekonometrii w Kolegium Analiz Ekonomicznych.
e-mail: anna.decewicz@sgh.waw.pl
dyżury we wtorki, w godz. 14:00-15:00
dr hab. Krzysztof Falkowski, prof. SGH – Prodziekan Studium Licencjackiego
圖片Jest zatrudniony na stanowisku profesora uczelni Instytucie Gospodarki Światowej w Kolegium Gospodarki Światowej.
e-mail: krzysztof.falkowski@sgh.waw.pl
dyżury w czwartki, w godz. 12:00-13:00
dr Olga Mikołajczyk – Prodziekan Studium Licencjackiego
圖片Jest zatrudniona na stanowisku adiunkta w Instytucie Finansów w Kolegium Zarządzania i Finansów.
e-mail: olga.mikolajczyk@sgh.waw.pl
dyżury w środy, w godz. 12:00-13:00
- Biuro dziekanatu
Anna Rek – kierownik dziekanatu
圖片Zajmuje się sprawami pracowników naukowo-dydaktycznych
tel.: 22 564 98 55
e-mail: anna.rek@sgh.waw.plKatarzyna Wójcicka – zastępca kierownika
圖片Zajmuje się sprawami pracowników naukowo-dydaktycznych
tel.: 22 564 98 55
e-mail: katarzyna.wojcicka@sgh.waw.plIwona Górska
圖片Zajmuje się obsługą sekretariatu i biura podawczego
tel.: 22 564 98 55
e-mail: iwona.gorska@sgh.waw.plMarcin Łazicki
Zajmuje się obsługą sekretariatu i biura podawczego
tel.: 22 564 98 55
e-mail: marcin.lazicki@sgh.waw.pl
Dziekanat Studium Licencjackiego – Sekretariat
al. Niepodległości 162
tel.: 22 564 98 55
e-mail: dsl@sgh.waw.pl