Student pisze:
Czemu komercjalizacja szkoły staje się ostatnio tak nachalna i nieprzyjemna? Czy na tym ma polegać polityka podnoszenia poziomu? Traktuje Pan studentów jak klientów na bazarze. Wstyd!!!
Przykład: zmiana zasad opłat za przedłużenie seminarium magisterskiego o 3 miesiące w trakcie wakacji, pomimo że w czerwcu dziekanat informował o kwocie zupełnie innej.
Odpowiedź:

Komercjalizację narzuca nam Sejm. Kwoty, jakie Sejm przeznacza na szkolnictwo wyższe kolejny rok (już mam decyzję z MENiS) spadają nominalnie, żeby nie mówić, co się dzieje z ich wartością realną. A zmiana zasad nie nastąpiła w trakcie wakacji tylko w maju (i o tej zmianie informował nie tylko dziekanat). Inna sprawa, że „przedłużenie” jest (powinno być) incydentem dotyczącym nielicznych. Jeśli staje się to problemem to oznacza, że studenci lekceważą sobie obowiązujące terminy.

Data odpowiedzi: