Gość serwisu pisze:
Czy elementem oceny z wykładów może być aktywność na wykładzie, która polega na wykonywaniu obliczeń i jest możliwa jedynie dla osób, które są stacjonarnie? Na zajęciach u ….. taka sytuacja zdarza się co tydzień. Osoby będące zdalnie nie mają możliwości udzielenia odpowiedzi ponieważ …….nie zwraca uwagi na czat i zgłaszane przez nas problemy (np. że nas nie słyszy). W rezultacie odpowiedzi na czacie nie są brane pod uwagę (bo jest on ignorowany) a wypowiedzieć się nie mamy możliwości. Dodatkowo ….. tłumaczy się, że nie jest w stanie czytać czatu i prowadzić jednocześnie zajęć (wydaje mi się, że sprawdzenie chociaż raz czy nie ma większych problemów nie jest bardzo angażujące). Uprzejmie prosimy o przypomnienie prowadzącym, że będąc w Teamsach powinniśmy mieć takie same możliwości jak ludzie będący stacjonarnie na auli. Szczególnie, że aktywność wpływa na końcową ocenę.
Odpowiedź:
Z uwagi na to, że uczestniczenie w wykładzie nie jest obowiązkowe aktywność na wykładzie nie może mieć wpływu na ocenę ostateczną uzyskaną z danego przedmiotu. Studenci obecni na wykładzie na sali i uczestniczący w wykładzie w sposób zdalny muszą być tak samo traktowani. Jednak zachęcam studentów do udziału w wykładach w formie stacjonarnej.
Data odpowiedzi: