Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze, Wszyscy wiedzą jak wyglądają godziny otwarcia obu dziekanatów na naszej uczelni. Nie są to długie okienka i do tego często nie pasujące wielu studentom, więc momentami naprawdę jest ciężko znaleźć chwilę, aby móc załatwić jakąś sprawę w obu tych miejscach. Toteż bardzo irytujący jest fakt, że gdy człowiek znajdzie choć tą małą chwilę, aby zdążyć odwiedzić Dziekanat jeszcze w godzinach otwarcia, jest witany komunikatem, że numerki nie są już wydawane, mimo że do zamknięcia dziekanatu jest jeszcze 20/30 minut, a kolejki praktycznie nie ma żadnej. Ja wiele rzeczy jestem w stanie zrozumieć, ale ograniczanie czasu możliwego na pobranie numerku w dziekanacie, gdy ten czas jest i tak bardzo znikomy, jest w mojej opinii nie na miejscu. Pozdrawiam
Odpowiedź:

Studenci obsługiwani są do końca czasu przewidzianego na ich przyjmowanie w dziekanacie. 
Automat blokuje wydawanie numerków mierząc, ile czasu pozostało do końca czasu obsługi oraz ilu studentów czeka w kolejce. W przypadku braku kolejki numerek można pobrać do ostatniej chwili, a kiedy np. jeden student czeka na obsłużenie, to minutę przed końcem czasu automat zablokuje pobieranie numerków. 
Warto również zaznaczyć, że automat kolejkowy zaczyna działać (wydawać numerki) na 30 minut przed rozpoczęciem godzin obsługi studentów.

Data odpowiedzi: