Gość serwisu pisze:
Dzień dobry, Jestem studentem studiów magisterskich. Pod koniec tego semestru dostrzegłem, że jestem wpisany na dwa przedmioty w formie e-learningu. Z tego co dowiedziałem się od prowadzących to nie jestem jedyną osobą z tym problemem. Niesety informacje o przedmiotach poza e-sgh są tylko w zakładce „bieżący semestr” na WD i próżno szukać powiadomień w innych źródłach. Podobny problemem jest brak standaryzacji komunikacji ze studentem, gdzie część prowadzących komunikuje się za pośrednictwem niezbędnika, inni na outlooku, a jeszcze inni na teamsach. Czy nie dałoby się wprowadzić powiadomień na outlooku albo innej platformie tak, by scentralizować ten system? Powiadomienia o nowych wpisach na niezbędniku, e-sgh, teamsach byłyby wybawieniem, bo student nie musiałby sprawdzać dokładnie wszystkich platform w poszukiwaniu informacji. Pozdrawiam,
Odpowiedź:

Będziemy pracować nad takim rozwiązaniem.

Data odpowiedzi: