Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze,
Pragnę wyrazić głębokie zaniepokojenie jakością obsługi studentów w Dziekanacie Studium Magisterskiego, a w szczególności brakiem odpowiedniego wsparcia ze strony Asystentów Roku.
W moim przypadku skontaktowanie się z osobą odpowiedzialną za administracyjne aspekty moich studiów drogą telefoniczną lub mailową okazuje się praktycznie niemożliwe. Wiadomości mailowe pozostają bez odpowiedzi, a telefony nie są odbierane. W praktyce jedyną skuteczną formą kontaktu jest osobista wizyta w Dziekanacie, co jednak nie zawsze jest możliwe, zwłaszcza w sytuacjach wymagających pilnej interwencji.
Dla porównania, na uczelniach partnerskich SGH, na których miałam okazję studiować w ramach dwóch wymian międzynarodowych, nigdy nie spotkałam się z taką sytuacją - osoby z administracji były bardzo responsywne i chętne do pomocy, na odpowiedź na maila rzadko trzeba było czekać dłużej niż 24h.
Rozumiem, że pracownicy Dziekanatu mogą być obciążeni obowiązkami, jednak ich rola polega m.in. na zapewnieniu sprawnej obsługi studentów w kwestiach administracyjnych, co stanowi istotny element akademickiej ścieżki każdego z nas. W związku z tym zwracam się z uprzejmą prośbą o podjęcie działań mających na celu poprawę dostępności i efektywności pracy Asystentów Roku.
Z wyrazami szacunku,
Anonimowa Studentka
Odpowiedź:
Asystenci toku pozostają do dyspozycji studentów, przy czym w harmonogramie roku akademickiego są okresy zwiększonej liczby spraw załatwianych w dziekanacie, co powoduje pewne opóźnienie w udzielaniu odpowiedzi. Pierwszeństwo ma obsługa stacjonarna i ze względu na dużą liczbę studentów, lepiej kontaktować się telefonicznie z dziekanatem poza godzinami bezpośredniej obsługi studentów. W przypadku kontaktu mailowego, zachęcam do korzystania z maili w domenie sgh.waw.pl. Nie ma gwarancji, że maile wysyłane z innych domen dotrą do adresata, ze względu na restrykcyjne filtry antyspamowe w poczcie uczelnianej.
Data odpowiedzi: