Gość serwisu pisze:
Panie Rektorze, chciałabym zwrócić Pana uwagę na nieaktualne i niezbyt dopasowane do bardzo dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych ofert wielu przedmiotów, zwłaszcza przedmiotów z zakresu marketingu. Czy takich przedmiotów nie powinni prowadzić praktycy z aktualnym doświadczeniem rynkowym? Wykładowcy z zakresu marketingu jakich spotkałam prezentują bardzo przestarzałe metody, przykłady i sposoby. Proponuję zwrócenie na to uwagi oraz ewaluację prezentowanych na zajęciach materiałów (nie tylko sylabusów przedmiotów).
Odpowiedź:

Wykładowcy na swoich zajęciach przekazują aktualne treści. Oczywiście otoczenie, w którym działają organizacje, jest na tyle zmienne, że nie zawsze mają oni możliwość uzupełnienia zajęć o najnowsze informacje pochodzące z praktyki gospodarczej. Dążymy jednak do tego, żeby treści przekazywane na zajęciach były w jak najwyższym stopniu zgodne z oczekiwaniami stawianymi przez rynek pracy. Dlatego też rady programowe kierunków studiów dokonają przeglądów programów nauczania na danym kierunku. W pracach rad będą brali udział przedstawiciele praktyki gospodarczej. Podjęte działania zapewnią podniesienie jakości kształcenia, która według mnie obecnie jest wysoka.

Data odpowiedzi: