Gość serwisu pisze:
Panie Rektorze,
Co z tymi bluzami do kupienia online? Miały być w styczniu…
Albo ja mam pecha albo nasza uczelnia robi sobie żarty ze studentów. Gdzieś na przełomie marca i kwietnia miałem kilka dni urlopu, więc wybrałem się na uczelnię kupić bluzę. Niestety miałem pecha, księgarnia była zamknięta na kilka dni… pomyślałem trudno, już od kilku miesięcy miałobyć online, więc już niedługo będzie taka możliwość. Nie doczekałem się… więc przy okazji kolejnego urlopu w poniedziałek jadę na uczelnię, a tutaj wita mnie kartka z napisem, że dzisiaj będzie otwarte o 11:30. No więc dobrze, mogę poczekać. Przychodzę o 11:40 i co widzę? Kartkę, że nieczynne do środy włącznie. No dobrze, więc pójdę w czwartek. Patrzę dzisiaj w internet i widzę, że księgarnia jest nieczynna do piątku włącznie. Sprzedaży internetowej nie udało się wdrożyć - 5 miesięcy opóźnienia. No naprawdę nie wiem czy ja jestem pechowcem czy tutaj jest coś nie tak?
Odpowiedź:
Bardzo mi przykro i przepraszam za przesuniecie uruchomienia sprzedaży online na późniejszy termin – wynika ono z problemów natury technicznej i formalnej, które rozwiązujemy. Uruchomienie sklepu internetowego planowane jest w najbliższym czasie. Czasowe zamknięcie sklepu stacjonarnego związane było z nieplanowaną i niemożliwą do przewidzenia nieobecnością pani pracującej w księgarni. Do sklepu zapraszamy od poniedziałku 31 maja. W każdej chwili również można się skontaktować z Oficyną Wydawniczą pod numerem tel. 780 039 374 lub 509 906 476.
Data odpowiedzi: