Student pisze:
Panie Rektorze,
dotychczasowe zajęcia ze statystyki skłoniły mnie do pewnej refleksji nad systemem studiowania tego przedmiotu czyli co tydzień 2 godziny ćwiczeń i co 2 tygodnie 2 godziny wykładu.
Co Pan Rektor sądzi o zmianie tego systemu na 3 godzinne zajęcia raz w tygodniu (tak jak z ćwiczeniami z matematyki) - wprowadzenie teoretyczne, a potem zadania? Teraz wygląda to tak, że na wykładzie jest mnóstwo nowych i niezrozumiałych wzorów, pojęć i twierdzeń i tak na dobrą sprawę to na ćwiczeniach uczymy się wszystkiego na nowo.
Odpowiedź:

Teoretycznie „sprawne” rozwiązanie. ALE: wykłady są dla większej liczby osób, niż ćwiczenia. To powoduje, że w proponowanym przez Pana systemie wzrasta (niewiele, ale jednak) obciążenia sal ćwiczeniowych. Pomysł przekazuję do Instytutu Statystyki i Demografii.

Data odpowiedzi: