Student
pisze:
Panie Rektorze,
jestem zmuszony drążyć temat, gdyż udzielona przez Pana odpowiedź jest nie do końca jasna. Napisał Pan: „Jeśli jest Pan obecnie na V roku to - według mnie - kończy Pan studia według zasad obowiązujących obecnie, czyli w roku akademickim 2004/2005. I oznacza to, że złożenie pracy do 16 września nie powoduje konieczności wniesienia opłaty za przedłużenie studiów. Po 16 września - tak.” Nie daje to jednak jednoznacznej odpowiedzi na moje pytanie, zapytam więc inaczej, explicite: czy jeśli ukończę studia w trakcie trwania roku akademickiego 2005/2006, korzystając z możliwości płatnego przedłużenia czasu studiów o jeden pełny semestr, to czy będzie mnie wówczas obowiązywać regulamin dający „bardzo dobry” na dyplomie przy średniej powyżej 4,5, czy 4,75? (vide rozdz. VIII, par. 43., pkt. 3. Regulaminu Studiów). Bardzo proszę o odpowiedź i wyjaśnienie tej, interesującej zapewne nie tylko dla mnie, sprawy.
jestem zmuszony drążyć temat, gdyż udzielona przez Pana odpowiedź jest nie do końca jasna. Napisał Pan: „Jeśli jest Pan obecnie na V roku to - według mnie - kończy Pan studia według zasad obowiązujących obecnie, czyli w roku akademickim 2004/2005. I oznacza to, że złożenie pracy do 16 września nie powoduje konieczności wniesienia opłaty za przedłużenie studiów. Po 16 września - tak.” Nie daje to jednak jednoznacznej odpowiedzi na moje pytanie, zapytam więc inaczej, explicite: czy jeśli ukończę studia w trakcie trwania roku akademickiego 2005/2006, korzystając z możliwości płatnego przedłużenia czasu studiów o jeden pełny semestr, to czy będzie mnie wówczas obowiązywać regulamin dający „bardzo dobry” na dyplomie przy średniej powyżej 4,5, czy 4,75? (vide rozdz. VIII, par. 43., pkt. 3. Regulaminu Studiów). Bardzo proszę o odpowiedź i wyjaśnienie tej, interesującej zapewne nie tylko dla mnie, sprawy.
Odpowiedź:
Wykorzystanie kolejnego semestru oznacza też wejście w nowe minima programowe, a więc konieczność uzupełnienia różnic programowych przewidzianych dla kolejnego rocznika.
Data odpowiedzi: