Gość serwisu pisze:
Panie Rektorze, Na SGH teoretycznie funkcjonuje system rowerów miejskich SGH. Jednak z rowerów już od dawna nie da się korzystać, ponieważ nie istnieje aplikacja „Floty Rowerowe”, którą należy zainstalować ze sklepu Google Play. Problem był zgłaszany do Sekretariatu Kanclerze przeze mnie już dwukrotnie, gdzie dowiedziałam się, że należy dzwonić na numery podane na stronie https://www.sgh.waw.pl/sites/sgh.waw.pl/files/2021-02/rowery-miejskie-i… których to telefonów nikt nie odbiera. Czy można prosić o zamieszczenie nowej instrukcji jak skorzystać z rowerów oraz rozwiązanie problemu przez SGH oficjalnie z firmą ACRO?
Odpowiedź:

Sieć rowerowa funkcjonuje na SGH z powodzeniem od 2019 roku. Zaistniały problem został już zgłoszony na helpdesk Googla, czekamy na reakcję. Tymczasowym rozwiązaniem jest bezpośredni kontakt zainteresowanego Pracownika SGH z dostawcą aplikacji – w instrukcji jest numer telefonu do firmy opiekującej się naszą flotą rowerów.

Data odpowiedzi: