Studentka pisze:
Przeglądam tak te nasza nowa stronę i chciałabym podzielić się kilkoma przemyśleniami, może Pan Rektor przyzna mi w czymś racje i będę miała swój własny wkład w tworzenie oblicza szkoły!
Po pierwsze, czy na stronie powstanie forum? Myślę ze wszystkim bardzo tego brakuje.. co prawda Pana serwis jest świetny, ale po co zajmować czas Panu Rektorowi, czymś z czym studenci sami sobie poradzą, o ile się im pozwoli wymieniać informacje. Poza tym na takim ogólnym forum mogliby się wypowiadać także wykładowcy czy inni goście portalu.
A jak już jesteśmy w tym temacie to czy byłaby możliwość stworzenia „serwisu dziekana”? To byłoby to genialne! Studentom zaoszczędziłoby to wiele czasu zmarnowanego w kolejkach przed dziekanatem a paniom w okienkach wiele pracy przy podaniach, które i tak zostaną odrzucone. Inna sprawa ze na stronach dziekanatu są dziesiątki adresów mailowych, na które można pisać z problemami, tylko ze chyba jeszcze nikt nie dostał w takiej formie odpowiedzi, i pod tym względem nasz dziekanat jeszcze długo nie będzie „wirtualny”.
Następnie cały dział o programie studiów jest bardzo nieczytelny. Sama wiem, że wiele razy szukając np. minimów punktowych na kierunkach, zajmowalo mi to strasznie dużo czasu, bo jak przeszłam na inna podstronę to w żaden sposób nie mogłam trafić tam gdzie byłam wcześniej. Może można by to trochę uporządkować?
Dalej bardzo brakuje funkcji, która pozwalałaby na przesłanie mailowe jakiegoś dokumentu całej grupie wykładowej/ćwiczeniowej. Żeby można było w poczcie po prostu wpisać numer grupy a system pobierałby z dziekanatu nazwiska (adresy) wszystkich osób zapisanych na te zajęcia. Nie musiałby nawet nam tych adresów ujawniać, wystarczy ze rozsyłałby naszego maila na nie. Zazwyczaj nie znamy przecież nazwisk wszystkich w grupie a to bardzo ułatwiłoby prace i wykładowcom (możliwość uprzedzenia o odwołaniu zajęć, rozesłanie folii z wykładu, itp) jak i studentom, którzy mogliby się wymieniać notkami… (czy zwołać całą grupę na piwo wieczorem;))
Kolejna rzecz, której bardzo brakuje na stronie głównej to po prostu linki… jakaś mała zakładka w której byłyby linki do biblioteki narodowej, gusu, nbp, giełdy papierow wartościowych, ministerstwa finansow, centrum adama smitha i innych najważniejszych organizacji finansowo-ekonomicznych których bazy bardzo by pomogły i studentom i wykładowcom.
Przy okazji można by tez wydobyć na wierzch bezpośrednie logowanie na hikari, teraz trzeba tego szukać w podstronie podstrony a z tego co rozmawiałam z wieloma studentami to ani nie maja pojęcia jak wejść np z domu na hikari ani nawet jak go używać. Gdyby na stronie głównej była zakładka „hikari-twoje bazy danych” na pewno dużo więcej osob korzystało by z tego. Przecież po to to stworzono!
Także nowy dział „proferencje” (genialny!) do którego link znajduje się obecnie w aktualnościach powinien znaleźć swoje stale miejsce na stronie.
Odpowiedź:

Po kolei:
1. Forum? Może i tak, ale ono powinno być czymś trwałym, a ten serwis jest mój, a moje kadencja kończy się w tym roku i nie ma gwarancji, że następca będzie chciał siadać do klawiatury.
2. Serwis dziekana? Był, gdy ja byłem dziekanem SD.
3. Pozostałe uwagi o dział o programie studiów itd. są do twórców całego serwisu uczelnianego, przekażę im tę opinię.

Data odpowiedzi: