Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie rektorze, jestem studentem 1 roku studiów magisterskich na kierunku Analiza Danych i zauważyłem, że w tym roku akademickim internet na terenie uczelni (głównie chodzi mi o budynek G oraz bibliotekę) znacznie się pogorszył. Na wielu zajęciach internet się rozłącza i większość osób musi używać osobistego transferu danych. W bibliotece strony internetowe ładują się często kilkadziesiąt sekund, co mocno utrudnia naukę. W poprzednich latach (jest to mój 4 rok na tej uczelni) SGHowy internet nie był perfekcyjny ale znacznie lepszy od tego który jest w tym roku akademickim. Chciałem jedynie zwrócić uwagę na problem, ponieważ słyszałem opinię wielu osób, które wspominały o pogorszeniu się sieci eduroam na terenie naszej uczelni w tym roku. Jako, że szybki i stabilny dostęp do internetu jest kluczowym narzędziem wykorzystywanym przez studentów jak i pracowników chciałbym się zapytać czy istnieje możliwość jego poprawy. Dziękuję za poświęcony czas.
Odpowiedź:

Cały czas pracujemy nad problemem dostępności Internetu, szczególności eduroam na naszym kampusie. W niedługim czasie sytuacja powinna się poprawić. Za utrudnienia przepraszam.

Data odpowiedzi: