Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze, bardzo Pana podziwiam już od wielu lat, jest Pan dla mnie wzorem dla naśladowania. Czy mógłby Pan się podzielić kilkoma wskazówkami, jak Pan efektywnie organizuje swój czas? Jakie metody są dla Pana najbardziej efektywne?
Odpowiedź:
Dziękuję za miłe słowa. Im mamy więcej pracy tym lepiej musimy ją zorganizować. Nie możemy sobie pozwolić na marnowanie czasu. Należy zrezygnować ze wszystkiego, co nie jest ważne w danej chwili. W organizacji swojego czasu pracy kieruję się kilkoma podstawowymi zasadami: planuje zadania do wykonania określając racjonalny czas ich wykonania, ich pilność oraz ostateczny termin ich wykonania, nie odkładam na później spraw ważnych, które są trudne, staram się wykonywać tylko jedno zadanie w danym momencie. Należy pamiętać o Prawie Murphy’ego Nic nie jest tak łatwe, jak się wydaje. Wszystko trwa dłużej niż sądzisz. Jeżeli coś może iść na opak, to idzie.
Data odpowiedzi: