Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze, Chciałabym poruszyć tutaj temat standaryzacji. Po wniesieniu standaryzacji przedmiotu zarządzania, marketingu w tym semestrze (oraz pgis, w przypadku, którym wciąż oficjalny komunikat dotyczący formy nie został przekazany studentom) bardzo bym prosiła o wzięcie pod uwagi przedmiotów szczególnie wymagających standaryzacji - mam tu na myśli przedmioty kontynuowane przykładowo mikroekonomia 2 i makroekonomia. Niestety w przypadku tych przedmiotu występują poniższe problemy: 1) po ukończeniu mikro 1/makro1 studenci z mając różne poziomy ( sylabusy poszczególnych wykładowców wciąż się różnią) trafiają do wspólnych grup na mikro2/makro 2 na których każdy przychodzi z innym poziomem wiedzy 2) egzaminy z „2” tych przedmiotów różnią się poziomem a szczególnie zakresem tematycznym Standaryzacja tych przedmiotów umożliwiłaby wyrównanie szans nauczania oraz zdawania. Będąc studentką 2 roku zarówno na mikro 2 jak i teraz na makro 2 panuje zamieszanie na zajęciach. Prowadzący sami nie są w stanie temu zaradzić Dziękuje
Odpowiedź:

O! Przekazałem do osób odpowiedzialnych za wprowadzanie standaryzacji. DZIĘKUJĘ za szczegóły!

Data odpowiedzi: