Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze, Chciałabym zwrócić uwagę na sposób w jaki funkcjonuje (bądź też nie funkcjonuje) CWM na naszej uczelni. Informacj na temat przydzielonych punktów mieliśmy otrzymać 7 lutego. Zamiast tego otrzymailiśmy maila z inforamcją, iż z przyczyn technicznych dane te będą nam udostępnione najpóźniej 12 lutego. Nadzszedł dzień 12 lutego - otrzymaliśmy tabelę z wynikami (w bardzo nieporęcznej formie uniemożliwiającej otworzenia wyników w Excelu w celu porównania swojego wyniku z punktami innych studentów), jednak system ICR, który miał umożliwić nam zidentyfikowanie się w tabeli nei działa od wielu godzin. Skraca to czas studentów na ewentualne odwołania się od decyzji na temat otrzymanych punktów. Podejrzewam, że może to ostatecznie wydłużyć czas oczekiwania na przydziały i tym samym spowodować problemy związane z poszukiwaniem zakwaterowania na wymianach oraz innymi formalnościami. Rozumiem, że czasem mogą zdarzyć się błędy techniczne. Jednak w tym przypadku jest już standardem, że CWM nie dotrzymuje terminów. Podobna sytuacja miała miejsce przy rejestracji na wymianę - system przez kilka dni nie działał, co wywołało dużo stresu i zamieszania. Maile na ten temat kierowane do CWM-u pozostają bez odpowiedzi.
Odpowiedź:

Bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Chciałbym zapewnić, iż dokonujemy wszelkich działań, aby doprowadzić proces kwalifikacji do zakończenia, zgodnie z regulaminem. Nowy system informatyczny zostanie poprawiony w taki sposób, aby w przyszłości nie było podobnych utrudnień. Przepraszam studentki i studentów za niedogodności .

Data odpowiedzi: