Krzysiek pisze:
Szanowny Panie Rektorze! Chciałbym uzupełnić niedawne pytanie na temat przedmiotów limitowanych, zadane przez Studenta III roku. Mianowicie: skąd tak gwałtowny wzrost liczby przedmiotów limitowanych w tym semestrze? Doszło do tego, że nie wiem, czy dostałem się na dwa przedmioty, ponieważ lista osób przyjętych na te przedmioty („HTML.Tworzenie stron WWW” i „Trening asertywnosci”) nie wywieszono Z BRAKU MIEJSCA W GABLOCIE!
Sytuacja, przyzna Pan, groteskowa, bo wiem z innej wywieszonej kartki, że „lista jest zamknięta”, ale nie wiem… na kim. Z Wirtualnego Dziekanatu też niczego się nie dowiedziałem, bo informuje on np. że przedmiot „HTML.Tworzenie stron WWW” zamknięto na 219 osobach, a przecież to chyba wszyscy ci, którzy się zapisali (bo limit zawsze był dużo mniejszy). Jak tu podejmować decyzje dotyczące przyszłego semestru? W imieniu studentów bardzo proszę o przekazanie sprawy do SD i rychłe opublikowanie odpowiedzi.
Odpowiedź:

Wzrost liczby wykładów limitowanych wynika (najczęściej) z dbałości o walory dydaktyczne wykładów. Zajęcia w salach komputerowych mają limity wynikające z ograniczonej pojemności sal, a wykłady „duże” nie powinny - moim zdaniem - mieć charakteru „przemówień wygłaszanych do mas”.
Praktycznym problemem jest natomiast jakość i szybkość obiegu informacji pomiędzy dziekanatem a studentami.
Wprowadzenie „wirtualnego dziekanatu” jest realizowane na żywym organiźmie, ale nie mamy innego wyjścia.

Data odpowiedzi: