Jeśli termin „aplikacja”, odnosi się to do procesu kwalifikacji do programów wymiany, należy zaznaczyć, że proces ten został już zakończony, a wszyscy studenci otrzymali stosowne informacje o wynikach. Dodatkowo, wszyscy zakwalifikowani studenci otrzymali email z informacją o dalszych etapach związanych z procesem nominacji oraz składania „aplikacji” do uczelni partnerskich. Po Świętach odbędzie się spotkanie informacyjne dotyczące procedur związanych ze składaniem dokumentów w uczelniach partnerskich oraz procedurami wyjazdowymi obowiązującymi w SGH, na które serdecznie zapraszam. W procesie kwalifikacji zostało zakwalifikowanych kilkaset osób, które teraz muszą zostać nominowane przez 3-osobowy zespół CWM w dużej liczbie różnych systemów nominacyjnych, co stanowi bardzo pracochłonny i czasochłonny proces. Jednocześnie, ten sam zespół zajmuje się dużą liczbą studentów przebywających na wymianach oraz wracających i rozliczających swoje mobilności. Mimo tak dużego obciążenia, pracownicy starają się na bieżąco odpowiadać na emaile (chociaż nie zawsze natychmiast) i zawsze chętnie pomagają studentom. Należy jednak pamiętać, że CWM nie pośredniczy w procesie związanym z wypełnianiem i składaniem dokumentów aplikacyjnych do uczelni przyjmującej - jest to obowiązek studenta, który powinien być w stałym kontakcie z uczelnią zagraniczną. Zachęcam do zapoznania się z informacjami na stronie: https://www.sgh.waw.pl/procedury-wyjazdowe-informacje-dla-studentow oraz do nawiązania kontaktu ze swoim osobistym opiekunem w godzinach przyjęć, tj. w poniedziałki, wtorki i czwartki między 9:30 a 13:00 oraz w środy między 12:30 a 14:30. Nadal będę dbał o usprawnienie procedur administracyjnych na naszej Uczelni.
Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze,
Chciałbym zgłosić problem dotyczący niskiej responsywności oraz braku satysfakcjonującej pomocy ze strony Centrum Wymian Międzynarodowych. Jako studenci chcący brać udział w wymianach nie dostajemy wystarczającego wsparcia ze strony CWM jeśli chodzi o proces aplikacji. Wielu studentów zauważyło ten problem i zgłasza podobne doświadczenia. Czy byłaby szansa usprawnienia i polepszenia kontaktu pomiędzy studentem, a CWM?
z góry dziękuję za pomoc
Odpowiedź:
Data odpowiedzi: