Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze,
Czy dałoby się może usprawnić działanie dziekanatu studium licencjackiego?
Na początku października umówiłam się z Asystentką Toku na podbicie legitymacji, jednak już na miejscu Pani przypomniała sobie, że naklejek jeszcze nie ma.
Napisałam w połowie października maila z prośbą o wystawienie zaświadczania o statusie studenta, bez odzewu.
Napisałam kolejnego, znów bez odpowiedzi.
Dziś zadzwoniłam do dziekanatu się przypomnieć, zostałam okrzyczana przez Pana, że takie sprawy TYLKO mailowo.
Potrzebuję zaświadczenia w związku z kredytem studenckim, jest to sprawa, która nie może czekać do końca roku…
Odpowiedź:
Oczywiście, będziemy jeszcze bardziej usprawniać pracę dziekanatów. Taka sytuacja nie powinna się wydarzyć. Każda sprawa studenta powinna zostać załatwiona z należytą starannością. Bardzo przepraszam za powstałą sytuację. Proszę o zgłoszenie się bezpośrednio do Dziekana Studium Licencjackiego.
Data odpowiedzi: