Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze, Czy dałoby się może usprawnić działanie dziekanatu studium licencjackiego? Na początku października umówiłam się z Asystentką Toku na podbicie legitymacji, jednak już na miejscu Pani przypomniała sobie, że naklejek jeszcze nie ma. Napisałam w połowie października maila z prośbą o wystawienie zaświadczania o statusie studenta, bez odzewu. Napisałam kolejnego, znów bez odpowiedzi. Dziś zadzwoniłam do dziekanatu się przypomnieć, zostałam okrzyczana przez Pana, że takie sprawy TYLKO mailowo. Potrzebuję zaświadczenia w związku z kredytem studenckim, jest to sprawa, która nie może czekać do końca roku…
Odpowiedź:

Oczywiście, będziemy jeszcze bardziej usprawniać pracę dziekanatów. Taka sytuacja nie powinna się wydarzyć. Każda sprawa studenta powinna zostać załatwiona z należytą starannością. Bardzo przepraszam za powstałą sytuację. Proszę o zgłoszenie się bezpośrednio do Dziekana Studium Licencjackiego.

Data odpowiedzi: