Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze,
Czy infrastruktura Auli Głównej pozwala na prowadzenie wykładów online? Już trzeci tydzień z rzędu prowadzący na przedmiocie Prawo Gospodarcze nie mógł w auli połączyć się z Teamsem. Podczas poprzednich dwóch wykładów prowadzący połączył się z telefonem lub prywatnym laptopem, jednakże z uwagi na pogłos (i brak podłączonego mikrofonu do urządzenia) studenci online nie byli w stanie zrozumieć co mówi. W tym tygodniu prowadzący się nawet nie podłączył do spotkania, nie informując nas uprzednio o tym, natomiast informując studentów na auli, że „zgłosił problem do IT i nikt mu nie dał odpowiedzi, więc nie planuje się w to bawić”.
Uprzejmie proszę o trzy rzeczy:
1. Sprawdzenie czy infrastruktura w Auli Głównej pozwala na jakościowe prowadzenie wykładów online.
2. Ewentualne przeszkolenie … oraz … z używania infrastruktury w Auli Głównej.
3. Przypomnienie ww. wykładowcom o konieczności komunikacji ze studentami oraz o niedyskryminacji studentów online.
Z wyrazami szacunku
Sfrustrowany Student
Odpowiedź:
Infrastruktura Auli Głównej była odrębnie przygotowana dla potrzeb dużych wydarzeń. Obecnie aula ta dostosowana jest również do pracy dydaktycznej hybrydowej z zastosowaniem MS Teams. Obecna konfiguracja Auli Głównej umożliwia samodzielne przełączanie źródeł dźwięku, które będą dostępne w auli oraz aplikacji MS Teams.
Data odpowiedzi: