Studentka
pisze:
Szanowny Panie Rektorze.
Czy jest rozważana możliwość klasyfikowania studentów ze względu na ich poziom znajomości języka obcego i tworzenie grup w zależności od tego poziomu? Miałam już jedne zajęcia w ten weekend i wydaje mi się, że niewiele z nich wyniosłam. W grupie są studenci bardziej oswojeni z językiem obcym, sprawniej nim władający, i studenci zdecydowanie słabsi. Poziom zajęć dostosowany jest do tych słabszych. A ja też bym się chciała czegoś nauczyć i może nie tylko ja? No, bo gdzie mam poznać język ekonomiczny (chyba tak można to nazwać) inny, niż polski. Zresztą wykładowcom też chyba byłoby łatwiej prowadzić zajęcia w grupach o mniej więcej wyrównanym poziomie. Aha, studiuję na zaocznych (UM), na dziennych może to wygląda inaczej.
Czy jest rozważana możliwość klasyfikowania studentów ze względu na ich poziom znajomości języka obcego i tworzenie grup w zależności od tego poziomu? Miałam już jedne zajęcia w ten weekend i wydaje mi się, że niewiele z nich wyniosłam. W grupie są studenci bardziej oswojeni z językiem obcym, sprawniej nim władający, i studenci zdecydowanie słabsi. Poziom zajęć dostosowany jest do tych słabszych. A ja też bym się chciała czegoś nauczyć i może nie tylko ja? No, bo gdzie mam poznać język ekonomiczny (chyba tak można to nazwać) inny, niż polski. Zresztą wykładowcom też chyba byłoby łatwiej prowadzić zajęcia w grupach o mniej więcej wyrównanym poziomie. Aha, studiuję na zaocznych (UM), na dziennych może to wygląda inaczej.
Odpowiedź:
Ewentualne zmiany grupy dokonywane są przez koordynatora danego języka po zasięgnięciu opinii lektora.
Data odpowiedzi: