Sebastian Muraszewski pisze:
Szanowny Panie Rektorze, czy wprowadzenie hybrydowego systemu nauczania w następnym semestrze będzie się wiązało z poświęceniem np. 1-2 dni tygodnia na wykłady w formie on-line, a reszty na ćwiczenia w tradycyjnej formie, czy też wykłady i ćwiczenia będą się przeplatać, jak ma to miejsce w planie? W tym drugim przypadku zaistniałyby istotne problemy natury logistycznej, 10-minutowa przerwa między zajęciami w dwóch różnych formach sprawiłaby, że student zostałby niejako zmuszony do uczestniczenia w wykładzie w środkach komunikacji miejskiej, co na pewno nie sprzyja koncentracji. Z wyrazami szacunku
Odpowiedź:

Przy wprowadzeniu systemu hybrydowego będziemy musieli zmienić organizację dydaktyki. Możliwe do zastosowania są dwa warianty. W pierwszym dwa dni w tygodniu przeznaczone byłyby na zajęcia on-line, a trzy na zajęcia tradycyjne. W drugim wariancie pół każdego dnia przeznaczone byłoby na zajęcia on-line, natomiast druga połowa dnia na zajęcia prowadzone w salach.

Data odpowiedzi: