Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze,
dlaczego godziny obsługi studentów w dziekanacie to jedynie 2 godziny dziennie? Jest to bardzo uciążliwe dla studentów, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, iż w zasadzie praktycznie nic nie może być załatwione zdalnie/drogą mailową (notabene głównie chyba ze względu na niezrozumiałą niechęć pracowników dziekanatu). Skutkiem takiego stanu rzeczy często konieczne jest opuszczenie zajęć, aby móc załatwić daną sprawę w dziekanacie.
Odpowiedź:
Pracownicy dziekanatu pozostają do dyspozycji studentów nie tylko w czasie tzw. bezpośredniej obsługi studentów, ale także poprzez korespondencją mail, kontakt telefoniczny, czy za pośrednictwem Ms Teams. Ponadto sprawy studentów podejmują dziekani, którzy każdego dnia są obecni. Osoby, które przychodzą poza godzinami bezpośredniej obsługi mogą pozyskać informacje, skonsultować się albo zostawić dokumenty w sekretariacie.
Data odpowiedzi: