Małgorzata Korczyk pisze:
Szanowny Panie Rektorze, dlaczego ocena końcowa z przedmiotu, który jest prowadzony w formie wykładu nie może uwzględniać punktów za aktywność? Osoby uczestniczące w wykładzie zdalnie mogą zdobyć maksymalną liczbę punktów podczas egzaminu, natomiast praca w ciągu całego semestru powinna być nagrodzona i nie odbywa się to kosztem tych, którzy w ogóle nie interesują się przedmiotem do czasu egzaminu. Może SGH powinna zrezygnować z zajęć stacjonarnych i na podstawie kursu online rozpocząć „wydawanie” dyplomów. Dodam, że warto byłoby zadbać o obsługę techniczną wykładów hybrydowych, gdyż wykładowca nie może brać odpowiedzialności za jakość transmisji, koncentrując się jednocześnie na kwestiach merytorycznych. Podczas konferencji hybrydowych prelegenci nie są zmuszani do obsługi sprzętu, a wykład także wymaga skupienia. Z wyrazami szacunku, Małgorzata Korczyk
Odpowiedź:

Wykłady są nieobowiązkowe. Student nie musi na nie uczęszczać, chociaż zachęcam studentów do uczestniczenia w nich. Z tego powodu aktywność na wykładach nie może być brana pod uwagę przy ustaleniu ostatecznej oceny z danego przedmiotu. Na SGH bardzo rzetelnie podchodzimy do procesu dydaktycznego. Propozycja Pani Doktor jest wielce niestosowana. Nie będę jej komentował. Centrum Otwartej Edukacji ułatwia nauczycielom prowadzenie zajęć w formie hybrydowej poprzez organizowanie odpowiednich szkoleń.

Data odpowiedzi: