Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze,
Mam dodatkowe pytanie dotyczące CPM. Do końca przyszłego tygodnia mamy czas na wrzucenie formularzy kontaktowych do skrzyni. Formularz ten jest w 100% wypełniany komputerowo, potem musi być wydrukowany i podpisany.
Dlaczego w takim razie CPM nie może akceptować formularzy przesłanych mailowo z kont SGH?
Jechanie (zwykle transportem miejskim) na uczelnię tylko po to, aby wrzucić tam kartkę do skrzyni wydaje się mało rozsądnym rozwiązaniem.
Pozdrawiam
Odpowiedź:
Zgodnie z procedurą obowiązującą w CPM formularz można przesłać również pocztą. Dodatkowo CPM, w związku z zawieszeniem zajęć dydaktycznych w dniach 12-25 marca, wprowadziło wyjątkowo możliwość przesyłania formularza z poczty SGH. Informacja o możliwości przesyłania formularzy kontaktowych również pocztą elektroniczną została w dniu dzisiejszym przekazana wszystkim studentom w korespondencji email. Nie ma zatem obowiązku osobistej obecności na uczelni w celu złożenia formularza kontaktowego. Jeśli miałby Pan dodatkowe pytania dotyczące dokumentów czy procedur, zapraszam również do kontaktu z CPM.
Data odpowiedzi: