Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze, mam pytanie odnośnie jednego z kryterium otrzymania stypendium Rektora, a mianowicie o „podanie informacji o wszystkich kierunkach studiów na, których kiedykolwiek się studiowało/posiadało status studenta, nawet jeśli nie uczęszczało się na zajęcia”. Wiele osób (w tym ja) idąc 3 lata temu na studia składało papiery na kilka uczelni, a potem szło tylko na jedną i na pozostałych nawet się raz nie pojawiło, ale nie odebrało się również dokumentów. We wniosku należy podać datę skreślenia z listy studentów z tych uczelni. Czy we wniosku można podać przybliżoną datę skreślenia z listy studentów np. połowę lutego 2019 roku, kiedy nie zdało się pierwszej sesji? Bardzo ciężko jest teraz uzyskać informację o dokładnym terminie skreślenia z listy studentów, bo nie wiadomo do kogo się zwrócić, aby uzyskać takie informacje. Z poważaniem Studentka
Odpowiedź:

Student powinien wpisać konkretną, prawidłową datę. Jeśli jej nie zna, powinien się dowiedzieć w swojej uczelni. Jest to niezbędne do ustalenia prawidłowego okresu pobierania świadczenia. W razie pytań proszę o wysłanie wiadomości na adres: stypendia@sgh.waw.pl

Data odpowiedzi: