Pracownik
pisze:
Szanowny Panie Rektorze,
oto fragment programu wyborczego profesora Szapiro:
Efektem strategicznego podejścia będzie wykorzystanie wszystkich skutecznych w świecie dzisiejszym akademickich mechanizmów tworzenia wiedzy, tj. uniknięcie zarówno chaosu statycznego i egocentrycznego powielania doraźnych indywidualnych zainteresowań, jak i dogmatu odgórnego „komisyjnego” wyznaczania obowiązujących „kierunków”. >>
Prowadzę w naszej Uczelni wykłady od 15 lat, ale nie jestem w stanie zrozumieć istoty owego „chaosu statycznego”. Może Szanowny Pan Rektor jest bardziej zorientowany temacie?
oto fragment programu wyborczego profesora Szapiro:
Efektem strategicznego podejścia będzie wykorzystanie wszystkich skutecznych w świecie dzisiejszym akademickich mechanizmów tworzenia wiedzy, tj. uniknięcie zarówno chaosu statycznego i egocentrycznego powielania doraźnych indywidualnych zainteresowań, jak i dogmatu odgórnego „komisyjnego” wyznaczania obowiązujących „kierunków”. >>
Prowadzę w naszej Uczelni wykłady od 15 lat, ale nie jestem w stanie zrozumieć istoty owego „chaosu statycznego”. Może Szanowny Pan Rektor jest bardziej zorientowany temacie?
Odpowiedź:
Może to pytanie należało zadać w czasie debaty?
Data odpowiedzi: