Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze, uprzejmie proszę o przypomnienie, bądź proszkolenie pracowników Dziekanatów z podstaw KPA. Wiele rzeczy i opóźnień można zrozumieć, jednak wystawienie zaświadczeń winno zostać wystawione w przeciągu 7 dni, a pracownicy dłużej odpowiadają na maile… Nie wspomnę już o komunikacji w bardziej zaawansowanej sprawie niż zaświadczenie, sprawy z semestru letniego zamyka się w zimowym, jak nie rok poźniej w letnim…
Odpowiedź:

Obowiązkiem każdego pracownika jest rzetelne wywiązywanie się ze swoich zadań. Sprawy powinny być rozpatrywane bez zbędnej zwłoki. Jeśli sprawa jest skomplikowana i wymaga dodatkowych wyjaśnień - osoba, której dotyczy sprawa powinna być o tym powiadomiona i powinien być podany termin załatwienia danej sprawy. Wszyscy pracownicy starają się dobrze wypełniać swoje obowiązki. Będę rozmawiał z Dziekanami o opisanej sytuacji. Jeśli zdarzają się sytuacje nieterminowanego załatwienia sprawy proszę o tym fakcie zawiadamiać w pierwszej kolejności odpowiedniego dziekana studium a następnie mnie.

Data odpowiedzi: