Małgorzata Korczyk
pisze:
Szanowny Panie Rektorze,
w nawiązaniu do sytuacji przedstawionej przez panią dr Joannę Franaszek chciałabym podzielić się swoim doświadczeniem z kwesturą. W 2019 roku uczestniczyłam w konferencji naukowej w Wielkiej Brytanii i do dziś nie otrzymałam zwrotu środków za bilet lotniczy. Podobnie piętrzono problemy, więc temat zwrotu porzuciłam. Rozumiem, iż to jest sposób SGH na osiąganie dobrej sytuacji finansowej kosztem pracowników, którzy mają jeszcze resztki entuzjazmu i chęci rozwijania się.
Z wyrazami szacunku,
Małgorzata Korczyk
Odpowiedź:
Sprawę wyjaśnię. Z uwagi na to, że jesteśmy uczelnią dysponującą środkami publicznymi, wszystkie wydatki muszą być dokonywane zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych. Chciałem zapewnić, że bardzo dbamy o rozwój pracowników. Na pewno przyczyna braku zwrotu środków finansowych za zakup biletu lotniczego była inna niż podana przez Panią Doktor.
Data odpowiedzi: