Studentka
pisze:
Szanowny Panie Rektorze!
W związku z brakiem odpowiedzi na moje pytanie, ponawiam prośbę. Chciałabym zapytać o Pana stanowisko w sprawie braku jakichkolwiek kryteriów podczas przydzielania studentów UM do grup dziekańskich. Przypominam, że grupy zostały utworzone tylko na potrzeby prowadzenia zajęć z języka angielskiego. Dlaczego zatem nie odbył się test kwalifikacyjny oceniający znajomość języka? W chwili obecnej zajęcia prowadzone są na miernym poziomie ze względu na ogromne zróżnicowanie wiedzy studentów.
Wielu studentów, którzy otrzymali dyplom ukończenia studiów licencjackich na SGH i kontynuuje naukę, podziela moje zdanie.
Wydaje mi się, że niedopatrzenie tego rodzaju jest kompromitujące dla Uczelni i podważa wysoki poziom nauczania. Czy przed rozpoczęciem semestru letniego możliwe jest zorganizowanie takiego testu?
W związku z brakiem odpowiedzi na moje pytanie, ponawiam prośbę. Chciałabym zapytać o Pana stanowisko w sprawie braku jakichkolwiek kryteriów podczas przydzielania studentów UM do grup dziekańskich. Przypominam, że grupy zostały utworzone tylko na potrzeby prowadzenia zajęć z języka angielskiego. Dlaczego zatem nie odbył się test kwalifikacyjny oceniający znajomość języka? W chwili obecnej zajęcia prowadzone są na miernym poziomie ze względu na ogromne zróżnicowanie wiedzy studentów.
Wielu studentów, którzy otrzymali dyplom ukończenia studiów licencjackich na SGH i kontynuuje naukę, podziela moje zdanie.
Wydaje mi się, że niedopatrzenie tego rodzaju jest kompromitujące dla Uczelni i podważa wysoki poziom nauczania. Czy przed rozpoczęciem semestru letniego możliwe jest zorganizowanie takiego testu?
Odpowiedź:
Ma to być rozwiązane poprzez zebranie „deklaracji poziomu”.
Data odpowiedzi: