Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze, z moich informacji, które zebrałem od członków kół startujących w konkursie na najlepszy projekt badawczy wynika, że data o której Pan nas poinformował czyli 04.12 o 14:00 dotycząca zebrania się komisji i rozstrzygnięcia konkursu była błędna. Komisja ma jednak zebrać się w piątek, wyniki może będą w poniedziałek. Czy nie uważa Pan jednak, że dobrym zwyczajem byłoby informowanie przynajmniej na bieżąco na stronie o nowych terminach, lub podanie przyczyn dlaczego wszystko dzieje się z wielotygodniowym opóźnieniem? Chcielibyśmy ufać tej uczelni i wierzyć w jej profesjonalizm. Jeżeli tak ma wyglądać współpraca z uczelnią, to zastanowię się czy nie wycofać mojego koła z konkursu. Pozdrawiam J
Odpowiedź:

Fakt, zmieniono ją od momentu gdy odpowiadałem na pytanie. Ale też z tego co pan pisze wynika, że Koła wiedziały o zmianie terminu (innym terminie), a więc nie ma usterki w działaniu. Ten serwis nie jest „stroną informacyjną”.

Data odpowiedzi: