Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze! Zgodnie z informacjami na stronie internetowej SGH, przed początkiem semestru trzeba było zapłacić za legitymację. Ta informacja nie była aktualizowana prawie do samego końca, więc większość studentów, w tym ja, zapłaciliśmy za legitymacje, żeby nie mieć nieprzyjemnych konsekwencji. Jednakże nie możemy jej fizycznie odebrać. Uważam, że jest to sytuacja, która nie powinna mieć miejsca. Bardzo proszę o umożliwienie mi albo fizyczne odebranie legitymacji, albo przesłanie mi jej na mój adres, albo o zwrot 22 zł, które za nią zapłaciłem. Jeśli nie, proszę o podanie podstawy z której nie mogę otrzymać legitymacji ani odzyskać pieniędzy, które za nią zapłaciłem (chodzi tu o studia magisterskie, na których był wybór - zostawienie legitymacji z licencjatu lub zamówienie nowej. Ja zamówiłem nową, a moja sytuacja wygląda tak samo, jak gdybym zdecydował się zostawić starą, więc z jakiej racji powinienem płacić uczelni za nową, z której przez prawie pół roku nie mogę korzystać). Bardzo proszę o szczegółową odpowiedź.
Odpowiedź:

Legitymację studencką można odebrać w dziekanacie po uprzednim umówieniu się i z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego.

Data odpowiedzi: