Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze, Zwracam się do Pana w związku ze stypendium. Chciałam dopytać dlaczego część studentów miała możliwość uzupełnienia brakujących dokumentów, a część nie. W przypadku złożenia przez ePUAP nieodpowiedniego wniosku (ze znakiem wodnym w tle) taki wniosek został uznany za niezłożony i nie było możliwości dostarczenia go w odpowiedniej formie. Jeszcze podczas rekrutacji na studia, osoby które źle złożyły wniosek na studia, miały możliwość naprawienia swojego błędu, nie zostały od razu skreślone z listy osób ubiegających się na studia. Czy możliwe byłoby umożliwienie osobom, które złożyły źle wniosek, o ponowne dostarczenie go? To nie jest tak, że takie osoby nie złożyły wniosku w ogóle, więc traktowanie źle złożonego wniosku jako niezłożonego, jest krzywdzące. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Odpowiedź:

W kwestii uzupełniania dokumentów: „źle złożony wniosek” (tj. ze znakiem wodnym) to formalnie podgląd wydruku wniosku (a nie wniosek). Komisja Stypendialna zgodnie z przepisami wzywała do uzupełnienia braków formalnych studentów, którzy złożyli poprawnie wniosek, a do merytorycznego rozpatrzenia brakowało dokumentów. Zgodnie z par. 3 Regulaminu Świadczeń dla Studentów decyzje merytoryczne w sprawach stypendium rektora podejmuje Komisja Stypendialna. Zgodnie z par. 6 tego samego Regulaminu, władze Uczelni mogą wyłącznie kierować wnioski do ponownego rozpatrzenia w drodze kontroli formalnej procedowania wniosku, nie rozstrzygają jednak co do meritum.

Data odpowiedzi: