Zgodnie z par. 20 ust. 1 rozporządzenia MEiN ws. studiów legitymacja studencka jest wydawana „w formie elektronicznej karty procesorowej”, a dodatkowo może być wydawana „w formie dokumentu elektronicznego przechowywanego i okazywanego przy użyciu publicznej aplikacji mobilnej”. W par. 21 rozporządzenia „Ważność elektronicznej legitymacji studenckiej potwierdza się co semestr przez aktualizację danych w układzie elektronicznym oraz umieszczenie w kolejno oznaczonych polach legitymacji hologramu (…) mLegitymacja studencka jest ważna w okresie ważności elektronicznej legitymacji studenckiej” (a ta jest ważna po aktualizacji danych na procesorze i po naklejeniu hologramu). Zachęcam do wysłania legitymacji do Dziekanatu, zostanie ona wtedy przedłużona i poczeka na odbiór na miejscu a jednocześnie będzie możliwość posługiwania się mLegitymacją.
Matylda Turska
pisze:
Szanowny Panie Rektorze,
Zwracam się z prośbą o interwencję w sprawie wydania elektronicznej legitymacji studenckiej. Właśnie wróciłam z programu z Erasmus, na stałe zamieszkuję w Gdańsku. Na programie Erasmus przebywałam od 6 sierpnia do 20 grudnia. Po skontaktowaniu się z dziekanatem, dowiedziałam się, że aby otrzymać ważną mLegitymację, muszę fizycznie pojechać do SGH. W związku z przyrostem zachorowań na COVID-19 i rosnącej liczby zgonów, proszę o ułatwienie studentom w mojej sytuacji otrzymania mLegitymacji w sposób zdalny, tak jak było to możliwe w zeszłym roku akademickim. Z powodu braku elektronicznej legitymacji, codziennie ponoszę wyższe koszty przejazdów komunikacją miejską i mam ograniczony dostęp do innych udogodnień.
Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku.
Odpowiedź:
Data odpowiedzi: