Gość serwisu pisze:
Szanowny Panie Rektorze, zwracam się z zapytaniem odnośnie usprawnienia pracy Dziekanatu i Działu obsługi studentów, powiem szczerze, że po obecnych doświadczeniach związanych z kontaktem z administracją sgh największym problemem w kwestii pozytywnego zaliczenia studiow na sgh nie jest kwestia naukowa a administracyjna. Pisanie emaili do dziekanatu i innych jednostek administracji czasami jest niczym wrzucanie listu w butelkę i wrzucaniem do oceanu, może ktoś kiedyś odpisze a może nie. Nie wspominając o kwestiach pilnych, bo o tym aby otrzymać odpowiedź na emaila tego samego dnia albo nawet nas†ępnego to już przestaje marzyć, co więcej wielokrotnie czytałem wpisy tutaj w serwisie rektora iż w pewnym sensie rolą dziekanatu jest objaśnianie i tłumaczenie różnych aspektów regulaminu i pomoc w rozwiązywaniu administracyjnych problemów, tymczasem bardzo częstą sytuacją na emailowe zgłoszenie problemu jest odpowiedź „proszę zapoznać się z regulaminem”. Jestem bardziej niż przekonany, że gdyby nie działalność samorządu i wielu starszych znajomych, więksozsc ludzi na sgh nie wiedziałoby nawet jak najprostsze problemy rozwiązać
Odpowiedź:

Osoby pracujące w dziekanatach starają się wykonywać swoją pracę jak najlepiej. Doceniam Ich zaangażowanie. Zawsze trzeba jednak udoskonalać realizację zadań i procesów. Każda krytyczna uwaga jest analizowana pod kątem możliwości podniesienia sprawności obsługi studentów. Na maile studentów należy odpowiadać bez zbędnej zwłoki. Należy pamiętać także, że nie zawsze pracownik ma możliwość odebrania telefonu od razu, chociaż to również należy do Ich obowiązków. W sprawie wyjaśnienia zapisów regulaminu studiów sugeruję również kontakt z dziekanami lub prodziekanami podczas dyżurów dziekańskich. Dziekani zawsze chętnie służą radą.

Data odpowiedzi: