Władze i skład osobowy Katedry Rynku, Marketingu i Jakości
Pracownicy naukowo-dydaktyczni:
Kierownik katedry
dr hab. Radosław Baran, prof. SGH
Profesor uczelni w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Kierownik Katedry Rynku, Marketingu i Jakości w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH. Pełni różne funkcje organizacyjne w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Swoje zainteresowania naukowe i dydaktyczne koncentruje wokół zagadnień związanych z marketingiem. W pracy naukowej zajmuje się przede wszystkim problematyką kształtowania i oddziaływania instrumentów marketingu, a także skutecznością i efektywnością marketingu. Jest autorem wielu publikacji naukowych i wystąpień na konferencjach.
Paweł Pietrasieński jest profesorem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości oraz Pełnomocnikiem Rektora ds. współpracy ze Stanem Nevada. Współkieruje częścią Triple Helix projektu „Mazowsze Akceleratorem Globalnych Przedsiębiorstw” w ramach Konsorcjum Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie i SGH, finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) w ramach grantu GOSPOSTRATEG III.
Adiunkt w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości. Specjalizuje się w zagadnieniach strategii produktu i marki, komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem opakowania i jego projektowania jako elementu produktu oraz kwestii ochrony środowiska naturalnego. Prowadzi również badania nad praktycznymi uwarunkowaniami wchodzenia polskich przedsiębiorstw (w tym startupów), produktów i marek na rynki zagraniczne. Prowadzi także zajęcia z zakresu wzornictwa i historii projektowania.
Adiunkt w Katedrze Marketingu, Rynku i Jakości Kolegium Zarządzania i Finansów. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS. Stypendystka Uniwersytetu im. Georga Augusta w Getyndze. Pracownik naukowo-dydaktyczny w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Kierownik i wykładowca Podyplomowych Studiów Marketingu i Strategii Marketingowych Szkoły Głównej Handlowej.
Adiunkt w Katedrze Marketingu, Rynku i Jakości Kolegium Zarządzania i Finansów. Absolwent Politechniki Lubelskiej oraz studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej, uzyskał stopień doktora nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu na podstawie rozprawy na temat postaw pracowników wobec systemów zarządzania wynikami pracy (2016).
Główne obszary zainteresowań badawczych dra inż. Andrzeja Pawluka dotyczą: systemowego zarządzania jakością, doskonałości operacyjnej przedsiębiorstw, Lean Management, metodologii Six Sigma oraz rozwoju nowych produktów (NPD).
Dr Wojciech Trzebiński jest adiunktem w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył studia matematyczne na Uniwesytecie Warszawskim (2002), zaś doktorat uzyskał w dyscyplinie nauki o zarządzaniu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (2014), na podstawie rozprawy na temat indywidualnych uwarunkowań spostrzegania jakości przez klientów.
Adiunktka w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH. Członkini Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu oraz Sieci Badaczy Przedsiębiorstw Rodzinnych FaBeRNET. W latach 2015-2022 koncentrowała uwagę na zjawisku przedsiębiorczości rodzinnej. Zajmowała się tworzeniem i upowszechnianiem wiedzy o biznesie rodzinnym, a także konsultingiem dla rodzinnych podmiotów gospodarczych w obszarze zarządzania strategicznego i wdrażania innowacji.