EZD SGH

EZD to system teleinformatyczny do elektronicznego zarządzania dokumentacją, umożliwiający wykonywanie w nim czynności kancelaryjnych, dokumentowanie przebiegu załatwiania spraw oraz gromadzenie i tworzenie dokumentów elektronicznych.

Instrukcja kancelaryjna wraz z JRWA (Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt) oraz instrukcja archiwalna, to podstawowy zestaw przepisów kancelaryjnych i archiwalnych, które określają prawidłowy i zgodny z przepisami prawa sposób postępowania z dokumentacją.

Dokumenty te określają sposób postępowania z dokumentacją od momentu jej wytworzenia lub wpływu do czasu archiwizacji włącznie, w szczególności rejestracji przesyłek wpływających lub wychodzących, rejestracji spraw, znakowania pism, gromadzenia dokumentacji oraz obiegu dokumentów.

Szczegółowe procedury i zasady postępowania z dokumentacją w SGH zawarte są w załączniku nr 2 do Zarządzenia Kanclerza nr 7 z dnia 13 kwietnia 2016 r.

MOŻLIWOŚĆ SYSTEMU
  • wykonywanie czynności kancelaryjnych (prowadzenie rejestru przesyłek wpływających i wychodzących oraz spisu spraw);
  • wykonywanie dekretacji;
  • wykonywanie akceptacji za pomocą podpisu elektronicznego;
  • dokumentowanie przebiegu załatwiania spraw;
  • gromadzenie i tworzenie dokumentów elektronicznych;
  • prowadzenie możliwych do zrealizowania innych potrzebnych rejestrów lub ewidencji;
  • realizowanie korespondencji pomiędzy podmiotami publicznymi wyłącznie w postaci elektronicznych poprzez EZD zintegrowanym z e-PUAP.
STRONA EZD
PRACA ZDALNA W SGH

Instalator Addin można pobrać przez stronę:

WEWNĘTRZNE AKTY NORMATYWNE
INSTRUKCJE DOTYCZĄCE EZD
INSTRUKCJE DOTYCZĄCE PODPISÓW ELEKTRONICZNYCH
AKTUALIZACJE SYSTEMU EZD

W dniu 29.10.2024r. po godz. 16:00 została przeprowadzona aktualizacja systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, mająca na celu wyeliminowanie problemu związanego z brakiem możliwości otwierania załączników w przeglądarkach Chrome i Edge

Aktualizacja do wersji 3. 124. 86. 85 skupiła się głównie na wyeliminowaniu błędu przeglądarek, instrukcja do wersji 3.122 pozostaje obowiązująca.

DOKUMETY I SZABLONY DO POBRANIA
SZKOLENIA

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników systemu EZD proponujemy szkolenia dostosowane do potrzeb odbiorców.

Możliwe jest przeprowadzenie szkolenia dla określonej grupy użytkowników oraz indywidualnych użytkowników zdalnie za pośrednictwem platformy MS Teams. 
Osoby zainteresowane zachęcamy do przesyłania zgłoszeń na adres ezd@sgh.waw.pl 

Plan szkoleń na rok 2025

Dokładne terminy pozostałych szkoleń będą aktualizowane na bieżąco z odpowiednim wyprzedzeniem. Prosimy o śledzenie komunikatów wysyłanych w wiadomościach mailowych:

STYCZEŃ

eDoręczenia

Zgodnie z ustawą z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, od dnia 1 stycznia 2025 r. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie będzie posiadała aktywny adres do doręczeń elektronicznych (ADE) zarejestrowany w bazie adresów elektronicznych (BAE).

System EZD PUW będzie zintegrowany z usługą eDoręczeń i umożliwi przeprowadzenie wysyłki w trybie:

PURDE (Publiczna Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego)  

lub

PUH (Publiczna Usługa Hybrydowa)

 

Przydatne pliki:

ZGŁOŚ PROBLEM

Problem dot. EZD można zgłosić za pośrednictwem systemu Helpdesk

lub wysyłając wiadomość na adres ezd@sgh.waw.pl 

KONTAKT

ezd@sgh.waw.pl


Milena Bakońska
tel: +48 22 564 9466

Sławomir Kurzepa
tel: +48 22 564 7809

Michał Stasik
tel: +48 22 564 7805

 

Zespół Wsparcia Rozwiązań Informatycznych
Centrum Technologii Informatycznych i Infrastruktury
e-mail: ezd@sgh.waw.pl

Centrum Kompetencyjne EZD EDU

Informacje dla uczelni współpracujących