Sala pracy zdalnej – Teams Room

Sala pracy zdalnej – Teams Room 227G znajduje się na drugim piętrze w budynku Głównym SGH.

To miejsce służące organizacji wirtualnych spotkań, wykładów, warsztatów i webinariów, podczas których zdalni uczestnicy będą mieli zapewniony najwyższej technologicznie klasy przekaz audio-wideo, z zastosowaniem różnorodnych narzędzi dydaktycznych i form interakcji. Wysoką jakość pracy w sali zapewnia również odpowiednia jej aranżacja i akustyka.


Specyfikacja pomieszczenia:

  • wymiary 3,6 m x 4,7 m;
  • południowa ściana wygłuszona jest drewnianymi lamelami z podkładem filcowym;
  • na wschodniej ścianie znajduje się zasłona zachodząca na okna. Na zachodniej – zasłona zachodząca na drzwi. Zasłony mają charakter wystroju i dodatkowego wygłuszenia pomieszczenia;
  • sala najmocniej nasłoneczniona jest przed południem; w przypadku nadmiernego oświetlenia można skorzystać z zamontowanych w oknach rolet zaciemniających;
  • pod sufitem na wysokości lamp podwieszone są cztery panele wygłuszające pomieszczenie;
  • w sali znajduje się przenośny klimatyzator.

Rezerwacja sali:

  1. KROK 1: Rezerwacja sali w Dziale Organizacji Dydaktyki (DOD) poprzez zgłoszenie e-mailem na adres dod@sgh.waw.pl co najmniej na 3 dni przed datą planowanego spotkania.
    Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji należy niezwłocznie wykonać Krok 2.
  2. KROK 2: Rezerwacja sali w aplikacji MS Teams poprzez dołączenie do planowanego spotkania użytkownika „MS Teams Room 227G”co najmniej na 3 dni przed datą planowanego spotkania.
    Dołączanie do planowanego spotkania użytkownika „MS Teams Room 227G” przebiega w dwóch wariantach:
    Wariant 1 – w przypadku spotkania z przypisaniem zespołu:
    - w polu „Dodaj kanał” danego spotkania należy przypisać zespół, dla którego odbędzie się spotkanie,
    - w polu „Wpisz szczegółowe informacje o tym nowym spotkaniu” należy wpisać imię i nazwisko organizatora.
    Dokonanie rezerwacji w aplikacji skutkuje wysłaniem systemowego e-maila do DOD celem potwierdzenia rezerwacji.
    Informacja o wstępnej akceptacji terminu jest dostępna w szczegółach spotkania w kalendarzu Teams.
    Dokonanie potwierdzenia przez DOD warunkuje techniczną możliwość skorzystania z Teams Room.
    Informacja, że MS Teams Room 227G zaakceptował spotkanie jest dostępna w szczegółach spotkania w kalendarzu Teams.
    Wariant 2 - w przypadku spotkania z przypisaniem wybranych uczestników
    - w polu „Dodaj uczestników wymaganych” danego spotkania należy wpisać imiona i nazwiska uczestników.
    Dokonanie rezerwacji w aplikacji skutkuje wysłaniem systemowego e-maila do DOD celem potwierdzenia rezerwacji.
    Organizator spotkania dostaje informację o wstępnej akceptacji terminu.
    Dokonanie potwierdzenia przez DOD warunkuje techniczną możliwość skorzystania z Teams Room.
    Do organizatora spotkania zostanie wysłana wiadomość z informacją, że MS Teams Room 227G zaakceptował spotkanie.

Instrukcja

Zachęcamy do zapoznania się z instrukcją Sali pracy zdalnej – Teams Room 227G.

Instrukcja składa się z:

  • danych ogólnych dotyczących pomieszczenia,
  • informacji dotyczących rezerwacji sali,
  • opisu czynności przygotowawczych,
  • zasad korzystania z wyposażenia sali,
  • opisu czynności porządkowych – co należy zrobić przed opuszczeniem sali.

Centrum Otwartej Edukacji
e-mail: e-sgh@sgh.waw.pl