Sprawami związanymi z organizacją cateringu na terenie SGH zajmuje się Centrum Technologii Informatycznych i Infrastruktury. Koordynatorem usług cateringowych jest Małgorzata Litwińczuk.
Zasady dotyczące składania zamówień i realizacji usług cateringowych
- Zamówienie usługi cateringowej należy złożyć za pośrednictwem sklepu intranetowego, wybierając spośród dostępnych zestawów cateringowych.
Sklep intranetowy - W ramach danego wydarzenia możliwe jest wybranie więcej niż jednego zestawu cateringowego, jednakże z zastrzeżeniem nieprzekraczania limitów kwotowych zamówienia określonych w Piśmie okólnym Kanclerza.
- Usługi będą świadczone w formie bufetu szwedzkiego (bufety) i stolików koktajlowych.
- W przypadku pakietów: napoje gorące oraz napoje zimne, które są serwowane w ilościach nielimitowanych w określonym czasie, zamawiane ilości powinny być zgodne z faktyczną liczbą osób oraz zamówioną liczbą pakietów z jedzeniem (przystawki I,II; lunch I,II; kolacja; zestaw „kuchnia polska” I,II; zestaw specjalny; obiad dla „szkoły letniej”).
- Każdy składany wniosek musi zawierać informację o terminie spotkania oraz wskazywać liczbę osób. Wnioski niespełniające tego kryterium będą zwracane do poprawy.
- Po dokonaniu zamówienia w sklepie, akceptacji wniosku i przyjęciu jego realizacji, wnioskodawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza zlecenia (nazwa dokumentu do pobrania: Formularz zlecenia/protokół odbioru) oraz przesłania go, za pomocą poczty elektronicznej, na adres catering@sgh.waw.pl najpóźniej na (niedotrzymanie terminu może skutkować odmową realizacji usług):
- 2 dni robocze przed świadczeniem usługi, w przypadku, gdy zlecenie dotyczy organizacji przerwy kawowej, napoje gorące i zimne, ciasta, owoce, a liczba gości nie przekracza 50 osób.
- 3 dni robocze przed dniem świadczenia usługi, w przypadku, gdy zlecenie dotyczy ciepłych zestawów lub liczba gości przekracza 50 osób.
- 4 dni robocze przed świadczeniem usługi, w przypadku, gdy zlecenie dotyczy ciepłych zestawów lub liczba gości przekracza 100 osób.
- 5 dni roboczych przed świadczeniem usługi, w przypadku, gdy zlecenie dotyczy uwzględnienia dodatkowych, szczególnych potrzeb uczestników.
- Na podstawie wypełnionego formularza zlecenia Centrum Technologii Informatycznych i Infrastruktury zgłasza dyspozycję realizacji usługi cateringowej do wykonawcy.
- Z momentem przesłania zlecenia przez Centrum Technologii Informatycznych i Infrastruktury kontakt pomiędzy wykonawcą (firmą cateringową), a wnioskodawcą odbywać się będzie w sposób bezpośredni.
- Wykonawca ma obowiązek skontaktowania się z wnioskodawcą (adres mailowy podany w zleceniu), celem potwierdzenia otrzymania i przyjęcia zalecenia. Otrzymanie pisemnego potwierdzenia od firmy cateringowej jest potwierdzeniem realizacji zlecenia.
- Wykonawca zobowiązany jest przesłać do zleceniodawcy, za pomocą poczty elektronicznej, szczegółowy opis menu lunchu I i II oraz kolacji , na każdy dzień spotkania, w terminie nie później niż na 2 dni robocze przed dniem spotkania. Podobnie w przypadku zestawów, gdzie są pozycje do wyboru (kuchnia polska II, zestaw śniadaniowy dla szkoły letniej, obiad dla szkoły letniej).
- Z przesłanych propozycji menu wnioskodawca wybierze jedną. Informacja o wyborze menu powinna niezwłocznie zostać przesłana do wykonawcy (niedotrzymanie terminów podanych w pkt. 6 może skutkować odmową realizacji usług).
- Wnioskodawca jest zobowiązany poinformować o realizacji usługi cateringowej administratora budynku, w którym organizowane jest wydarzenie oraz zapewnić możliwość wjazdu wykonawcy na teren Uczelni i przygotowanie miejsca do rozstawienia cateringu (szczególnie w przypadku Sali Kolumnowej w budynku G).
- Po wykonaniu usługi, w dniu jej świadczenia, wnioskodawca sporządza protokół odbioru. Protokół podpisywany jest w 2 egzemplarzach przez wnioskodawcę oraz przedstawiciela wykonawcy.
- Protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury za usługę cateringową.
- Wnioskodawca ma prawo do naliczenia kar umownych za dane zlecenie. O wysokości kar decyduje wnioskodawca, dokonując odpowiedniego wpisu w protokole odbioru w dniu realizacji zlecenia wraz z naliczeniem procentowym kary umownej (kwoty brutto).
- 30% kwoty zamówienia - za nienależyte wykonanie zlecenia,
- 10% kwoty zamówienia - za brak wskazanej liczby kelnerów (1 kelner przypadający na nie więcej niż 20 uczestników spotkania),
- 10% kwoty zamówienia – za brak bezpośredniego nadzoru.
- Fakturę wykonawca przekazuje do Centrum Technologii Informatycznych i Infrastruktury, gdzie zostaje zarejestrowana i przekazana do Kwestury.
- W celu opisania faktury Centrum Technologii Informatycznych i Infrastruktury przekazuje ją, w EZD, do wnioskodawcy.
- Poprawnie opisana faktura wraz z dołączonym protokołem odbioru oraz zaakceptowanym wnioskiem o zamówienie usług cateringowych, zwracana jest do Centrum Technologii Informatycznych i Infrastruktury.
- Centrum Technologii Informatycznych i Infrastruktury uzupełnia jej opis o numer umowy na sukcesywne świadczenie usług cateringowych oraz monitoruje wykorzystaną wartość umowy następnie przekazuje do Kwestury, w EZD.
- W przypadku realizacji zleceń poza terenem Uczelni oraz w przypadku gdy płatnikiem usług cateringowych jest podmiot zewnętrzny, nie są Państwo zobowiązani do korzystania z usług firmy cateringowej wyłonionej w drodze postępowania przetargowego.
Centrum Technologii Informatycznych i Infrastruktury
Małgorzata Litwińczuk – koordynator usług cateringowych
tel.: 507 778 790, 22 564 98 03
e-mail: catering@sgh.waw.pl